Ogolna 28 marca 2019

Nowa aplikacja Betfair i Mercurius

autor: MC
Mercurius uruchomił nową aplikację mobilną z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, która będzie wspierać klientów Betfair na rynku zakładów sportowych i w działaniach handlowych.

Firma oferująca zastrzeżone przez Mercurius algorytmy sztucznej inteligencji, zasili swoim oprogramowaniem w pełni zautomatyzowane strategie zakładów w katalogu aplikacji Betfair.

Użytkownicy Betfair mogą połączyć swoje konto Betfair z nową aplikacją, wybrać początkową kwotę inwestycji w bankroll, a następnie aktywować wybraną strategię. Mercurius poinformował, że jego technologia przeanalizuje grę zawodników i drużyn, badając kluczowe parametry takie jak zdobywane bramki, lokalizacja strzałów i umiejętności gracza. Taki raport jest następnie przesyłany do klienta, aby zaoferować mu wskazówki podczas handlu na giełdzie Betfair.

To świetny czas na naukę danych i zakłady, ponieważ rewolucja Big Data całkowicie zmieniła sposób, w jaki można analizować możliwości zakładów sportowych”, powiedział główny specjalista ds. Badań i naukowiec zajmujący się danymi, Lorenzo Malanga. Mercurius oferuje miliony wyników, a prawdopodobieństwo zdarzeń wyliczane jest w ciągu kilku sekund, aby gracze mogli odkryć zakłady najbardziej wartościowe. „Nasza sztuczna inteligencja przechwytuje miliony punktów opisujących mecze, jeden po drugim, tworząc liczbowy obraz zdarzeń ze znacznie większą precyzją niż kiedykolwiek wcześniej”.

Dodaj komentarz