Wzmocnienie walki z dopingiem w kolarstwie – CADF rozpoczyna współpracę ze Sportradar
CADF (The Cycling Anti-Doping Foundation - Antydopingowa Fundacja Kolarska), która jest organem UCI (Union Cycliste Internationale - Międzynarodowa Unia Kolarska) rozpoczęła współpracę ze Sportradar w celu wzmocnienia walki z dopingiem.
Pierwotnie partnerstwo ma obowiązywać przez dwa lata, a dzięki niemu CADF ma mieć dostęp do specjalnych danych, które umożliwią wszczynanie kolejnych postępowań antydopingowych w sprawie potencjalnych naruszeń.
Kolarskie władze liczą na to, iż nowa współpraca wspomoże ich działania i patologie pojawiające się w tej dyscyplinie zostaną ograniczone. W podobnym tonie wypowiadają się osoby ze Sportsradar. Andreas Krannich, jeden z dyrektorów, podkreślił, że możliwości jego firmy z pewnością są w stanie wzmocnić walkę o zachowanie integralności w sporcie, także w kwestii dopingu w kolarstwie.
Czy kiedyś uda się wyeliminować doping ze sportu? Czy nowe technologie są w stanie temu przeciwdziałać? Wraz z rozwojem systemów wykrywających doping podobnie dzieje się z drugą stroną, więc wydaje się to być raczej niemożliwe. Na pewno można ograniczyć ten proceder i wynieść na światło dzienne nowe fakty, które pozwolą znaleźć kolejne czarne owce w sportowym środowisku.
MR
Więcej Ogolna
LOTTO nowym partnerem tytularnym. Natychmiastowe zmiany w klubie z Puław
Synergia biznesu i sportu to kluczowy element strategii wizerunkowej wielu krajowych marek, a współpraca Totalizatora Sportowego z klubem piłki ręcznej z Puław jest tego najnowszym dowodem. Właściciel marki LOTTO podpisał umowę partnerską, która obowiązywać będzie do końca sezonu 2025/26, wprowadzając istotne zmiany w identyfikacji wizualnej drużyny występującej w Superlidze.