Krytyka za reklamę zakładów na stronach zespołów juniorskich

Kluby Premier League, a także z kilku innych poziomów rozgrywkowych zostały skrytykowane za umieszczanie linków do obstawiania online na stronach związanych z zespołami juniorskimi.

BUKMACHERKA
04-12-2018

Według BBC w miejscach, gdzie pojawiały się ogłoszenia o tym, jak zapisać dziecko do szkółki piłkarskiej, czy też zgłosić je do podprowadzania piłkarzy przed meczem, znajdowały się reklamy serwisów oferujących grę w zakładach bukmacherskich online.

Zasady organizacji czuwającej nad standardami reklam (The Advertising Standards Authority - ASA) mówią wyraźnie, iż marketing stron oferujących obstawianie nie może być skierowany do osób poniżej 18. roku życia. Jeżeli tak się zdaży, to natychmiastowo muszą zostać podjęte działania, żeby temu przeciwdziałać.

Sytuacja ta pojawia się chwilę po tym, jak szef służby zdrowia na Wyspach zaapelował do klubów Premier League o większe zaangażowanie w walkę z uzależnieniem od hazardu, o czym pisaliśmy tutaj.





Newsletter Dodaj swoj email i bądź na bieżąco




Zamknij X
Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji oraz w celu usprawnienia funkcjonowania naszych witryn, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowanie na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.