MoPlay nastawieni na Premier League

MoPlay, marka należąca do Addison Global Limited zarejestrowanej na Gibraltarze, szybko rozwija swoje macki w Premier League.

BUKMACHERKA
10-08-2018

Tuż przed startem nowego sezonu ligowego najpierw podpisano kontrakt z Manchesterem United (o czym pisaliśmy TUTAJ), a teraz związała się z Watford FC.

Warunki finansowe umowy nie zostały ujawnione, ale wiadomo, że promocję swojej marki firma rozpocznie już od pierwszego meczu ligowego kampanii 2018/19.
 
Logo MoPlay widoczne będzie na rękawkach koszulek Watfordu. Tym samym, zastąpi ono w tym miejscu logo innej marki związanej z grami hazardowymi online - 138.com.
 
- To ważny rok dla klubu, w którym chcemy dążyć do zwiększenia zasięgu naszej marki - mówi dyrektor handlowy klubu, Spencer Field.

Z kolei Juergen Reutter, dyrektor generalny MoPlay, dodał: -Zapewnienie obecności na koszulkach w Premier League, tak szybko po naszym starcie, jest wyrazem tego, że marka MoPlay jest zdecydowana. Cieszymy się, że możemy współpracować z Watford - klubem, z którym czujemy prawdziwą synergię.


 

Komentarze




Zamknij X
Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji oraz w celu usprawnienia funkcjonowania naszych witryn, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowanie na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.