Bukmacherka 10 sierpnia 2018

MoPlay nastawieni na Premier League

autor: PK
MoPlay, marka należąca do Addison Global Limited zarejestrowanej na Gibraltarze, szybko rozwija swoje macki w Premier League.

Tuż przed startem nowego sezonu ligowego najpierw podpisano kontrakt z Manchesterem United (o czym pisaliśmy TUTAJ), a teraz związała się z Watford FC.

Warunki finansowe umowy nie zostały ujawnione, ale wiadomo, że promocję swojej marki firma rozpocznie już od pierwszego meczu ligowego kampanii 2018/19.
 
Logo MoPlay widoczne będzie na rękawkach koszulek Watfordu. Tym samym, zastąpi ono w tym miejscu logo innej marki związanej z grami hazardowymi online – 138.com.
 
– To ważny rok dla klubu, w którym chcemy dążyć do zwiększenia zasięgu naszej marki – mówi dyrektor handlowy klubu, Spencer Field.

Z kolei Juergen Reutter, dyrektor generalny MoPlay, dodał: -Zapewnienie obecności na koszulkach w Premier League, tak szybko po naszym starcie, jest wyrazem tego, że marka MoPlay jest zdecydowana. Cieszymy się, że możemy współpracować z Watford – klubem, z którym czujemy prawdziwą synergię.

 

Dodaj komentarz