Borussia Dortmund podąża śladem 1. FC Koeln wiążąc się umową partnerską z niedawno uruchomioną platformą esports.com.
Umowa ma obowiązywać przez trzy najbliższe lata. Dyrektor zarządzający BVB - Carsten Cramer - i dyrektor wykonawczy platformy - Michael Broda - mają wkrótce zaprezentować specjalne oferty dla fanów zespołu.
Porozumienie jest ukłonem głównie w stronę młodych kibiców, którzy interesują się e-sportem.
- Dzięki takiemu partnerowi znaleźliśmy idealną platformę do dotarcia do coraz ważniejszej grupy docelowej, jaką są fani e-sportu. - mówi Cramer.
- Sieć kibiców BVB bardzo dobrze uzupełnia naszą obecną współpracę z rynkami amerykańskimi i azjatyckimi. Oczywistym jest, że chcemy wspólnie pracować nad wykorzystanie potencjału tych rynków. - dodał Broda.
źr. Sportmarketing.pl
Najczęściej czytane
- Gorące nowości na ICE 2019 od Promatic Group!
- Łazarewicz: Polski rynek rozrywki potrzebuje challengerów
- Czas na cofanie licencji za nielegalny kapitał bukmacherów
- LV BET nie zostawił Wisły na tonącym statku
- Klinika Wolmed w Bełchatowie organizuje bezpłatną terapię dla hazardzistów
- Andruszaniec: Tak naprawdę w Polsce nie ma problemu uzależnienia od hazardu
- Bukmacherzy odpadli w przedbiegach w walce o Nagrodę Biznesu Sportowego
- Mariusz “Pudzian” Pudzianowski twarzą najnowszej gry Promatic
- Pierwsze kroki w biznesie hazardowym jako grafik sportowy
- Właściciele serwisu Bet365 oddali do skarbu państwa 156 milionów funtów