Kolejna organizacja sportowa chce do e-sportu

Organizacje sportowe, szczególnie piłkarskie, bardzo chętnie spoglądają na e-sport.

E-SPORT
20-09-2018

Nie inaczej jest w przypadku Niemieckiej Federacji Piłkarskiej (DFB). Podpisała ona kontrakt z agencją marketingu sportowego Infront. Celem tej współpracy będzie przygotowanie dedykowanej ligi e-sportowej.

Niemiecki organ zarządzający futbolem w Niemczech rozmawiał z trzema firmami, które opracować mają koncepcje wejścia na nowy rynek przez DFB. Po zapoznaniu się z ofertami wybrana została kandydatura Infrontu, który wspierany ma być przez e-sportową agencję Stark. Odrzucone zostały propozycje ESL i eSport Studio.

DFB podobno chce ograniczyć swoją aktywność w e-sporcie do organizacji lig i formatów związanych z piłką nożną. Agencje mają zatem opracować system ligowy, który mógłby zostać wprowadzony pod koniec przyszłego roku.
 
Infront i Stark pracują już nad takimi projektami z wieloma zespołami 1. Bundesligi, w tym Herthą Berlin, Werderem Brema, VfB Stuttgart i VfL Wolfsburg.
 
Infront to także partner DFB, obsługujący m.in. sponsoring i prawa medialne do rozgrywek pucharowych DFB-Pokal.

źr. SportMarketing / fot. DFB





Zamknij X
Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji oraz w celu usprawnienia funkcjonowania naszych witryn, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowanie na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.