Gorące nowości na ICE 2019 od Promatic Group!

kategoriaOgolna autorIP data04.02.2019
W dniach 5-7.02 odbędzie się największe wydarzenie w branży gamingowej – targi ICE Totally Gaming. Dla Promatic Group będzie to już trzecia edycja, w której firma zaprezentuje swoje produkty.

Od listopada 2018 można było zaobserwować pierwsze informacje, który sugerowały obecność Promatic Group na ICE 2019. Jak mogliśmy dostrzec, Polacy na ten rok przygotowali dużo nowości: nowe obudowy maszyn, kolekcję gier HTML5 powiększoną o kolejne tytuły, a także nowe gry slotowe, opracowane przez własny dział wykwalifikowanych specjalistów.

Jednym z nowych tytułów jest historyczna – „Husaria”. 5-walcowa gra przenosi użytkowników do dawnego świata niepokonanych, polskich jeźdźców, którzy bronili Polski od XVI wieku. Wygrane naliczane są na 5 liniach, zarówno od lewej do prawej, jak i od prawej do lewej. W grze można znaleźć ważne  symbole historyczne jak Szabla, Skrzydła husarskie, czy husarski Koń, pełniący funkcję symbolu Wild. „Husaria jest niewątpliwie dumą polskiego oręża. Projektując tę grę zależało nam na podkreśleniu naszych korzeni.” – mówi Paweł Paliwoda – CEO PROMATIC.

Podczas targów firma przedstawi również swój innowacyjny projekt: Platformę gier online B2B – Promatic Games (www.promaticgames.com). Od samego początku działalności grupa Promatic zaznacza, że głównym celem firmy jest produkcja gier wysokiej jakości. Wiedza o tworzeniu gier slotowych, zdobywana sukcesywnie przez lata, przełożyła się na kolejne wyzwanie, jakim stała się funkcjonalna platforma gier online, przeznaczona dla klientów B2B.

Platforma Promatic Games zaprojektowana została tak, by umożliwić rozrywkę zarówno na komputerach stacjonarnych graczy, jak i na smartfonach czy tabletach. Wszystko w obrębie przeglądarki internetowej, bez konieczności pobierania dodatkowych aplikacji czy programów. Dla operatorów, platform i agregatów Promatic Games dostarcza doskonałe rozwiązanie kasynowych gier slotowych online.

Praca nad projektem platformy zajęła wiele miesięcy, ale końcowy efekt w postaci intuicyjnego, praktycznego i łatwego w obsłudze portalu spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem w branży. Sama platforma to jednak nie wszystko. Przy okazji prac nad Promatic Games, Polacy rozpoczęli produkcję gier brandowanych. Pierwsza z nich to prawdziwy hit – gra „Pudzianator”, której twarzą jest Mariusz „Pudzian” Pudzianowski – pięciokrotny Mistrz Świata Strongman oraz zawodnik MMA. Gra przepełniona jest mocnymi symbolami, przenosi siłę i męstwo bohatera do świata gier slotowych, oferuje opcję Gamble, w której gracz może podwoić swoją wygraną odgadując, czy Pudzian powali swojego przeciwnika, wybierając jedną z opcji: Trafi lub Chybi. Premiera gry zaplanowana jest na ICE Totally Gaming 2019 w Londynie, a zaprezentuje ją osobiście Mariusz Pudzianowski na stanowisku Promatic Group S8-250.

Przedstawiciele firmy będą czekać zarówno na tych, którzy zainteresowani są współpracą biznesową, jak i na tych, którzy chcą dołączyć do zespołu. Aby ułatwić kontakt, firma przygotowała opcję „Book a meeting”, czyli  możliwość bezpośredniego umówienia się za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej http://promatic.pl/ICE-2019/ , oczywiście w czasie targów ICE 2019.

Czym jeszcze zaskoczy nas Promatic Group? Jedyna możliwość, żeby się przekonać to odwiedziny stoiska S8-250 w hali ExCel London w dniach 5-7.02.2019.  

udostępnij na facebooku
udostępnij na twitterze
IP 04.02.2019
    ]