Otóż właściciele franczyz startujących w rozgrywkach najlepszej ligi świata futbolu amerykańskiego wydali pozwolenie na zawieranie umów sponsorskich z kasynami, które współpracują z bukmacherami.
Zmiana przepisów pozwoli zespołom przyjąć reklamy od kasyn i gier typu fantasy sport, dając im zarazem możliwość emisji podczas programów przed- i pomeczowych, a także przy okazji spotkań przedsezonowych.
W ramach dwustronnej umowy, zarówno franczyzy, jak i kasyna będą miały możliwość używania logo każdej ze swoich marek w dowolnej reklamie.
Jednak franczyzy NFL nie będą mogły uzyskiwać udziałów w przychodach z biznesu kasynowego, witryn hazardowych lub bukmacherskich. Natomiast zgodnie z nowymi przepisami, pojawiła się akceptacja sprzedaży praw do nazw stadionów firm z branży hazardowej.
To kolejny efekt zakończenia ustawy federalnej PASPA. Dodajmy, że wcześniej skorzystała z tego NBA wiążąc się wieloletnią umową z MGM Resorts International. Czytaj więcej »
fot. Adrian Curiel on Unsplash