Kto obsłuży Totalizatora Sportowego?

Totalizator Sportowy wystartował z przetargiem na obsługę reklamową spółki. Wybrana zostanie jedna lub kilka agencji.

LOTERIE
30-10-2018

W ramach przetargu Totalizator dopuszcza wybranie kilku agencji, z którymi podpisze umowy ramowe. Wybrane firmy zająć mają się planowaniem strategicznym, opracowaniem strategii komunikacji dla wszystkich marek TS oraz opracowaniem reklam ATL, BTL oraz ich produkcją.

Jeśli w przetargu Totalizator wybierze kilka agencji, przed każdym zleceniem spółka wysyłać będzie im zapytanie, a realizacja zadania zlecona będzie temu podmiotowi, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę.

Zamawiający chce współpracować z oferentami przez rok, ale nie wyklucza, że w tym okresie nie będzie miał dla nich żadnych zleceń. Wówczas nie będą oni mieli prawa do żadnych roszczeń rekompensujących.

Na tym etapie przetargu, agencje mają do przygotowania dwa zlecenia - przygotowanie dwóch odrębnych linii kreatywnych i opracowanie nowej koncepcji kreatywnej dla platformy komunikacyjnej dla Zdrapki oraz przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz wyprodukowanie spotów TV i reklam internetowych dla gry Eurojackpot.

fot. materiały prasowe





Zamknij X
Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji oraz w celu usprawnienia funkcjonowania naszych witryn, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowanie na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.