Nowa kampania Lotto. W końcu coś ciekawego!

Lotto zaprezentowało nową kampanię pod nazwą "Miliony kręcą każdego". Co my sądzimy o tym pomyśle? Czy Lotto powinno pójść w inną stronę?

LOTERIE
06-11-2018

Ostatnio zauważyliśmy, że marka Lotto wystartowała z nową kampanią pod nazwą „Miliony kręcą każdego”. Link do wideo KLIK

Najkrócej mówiąc brawo, brawo, brawo! Fajne, zanimowane, ożywione kuleczki, trochę jak zawsze dobre reklamy M&M. Ale się nie czepiamy, podobne nie znaczy takie same.

 

To chyba kolejna kampania flagowego produktu państwowego giganta, wykorzystująca szeroko rozumiany motyw "ludzie liczby”. Ożywiamy kulki, nadajemy im elementy cech ludzkich i scenariusz gotowy. Prosty, ale skuteczny. Naszym zdaniem kreacja kampanii znacznie bardziej udana niż poprzednia.

Wiecie, jakie reklamy były poprzednio? Przekaż brzmiał mniej więcej tak: "A Co Ty zrobisz, jak wygrasz pięć milionów?” Nam się trochę kojarzyło ze strachem i zakłopotaniem, niby miało zachęcać ale pozostawiało niedosyt. Coś w stylu słynnego politycznego hasła "Idziemy po Was” wygłoszonego przez min. Sienkiewicza. Nie wiadomo, czy się bać, czy cieszyć.

To dobrze, że Totalizator ruszył z nową kampanią i nową kreacją gry Lotto. Wszyscy lubimy oglądać dobre i udane reklamy. W historii Totalizatora trochę ich było. Pamiętacie słynne „Miliard w środę, miliard w sobotę” To było coś. Historia polskiej reklamy.

Obecna reklama jest fajna, ale do historii się nie zapisze. Naszym zdaniem kolejna kampania powinna zmienić całkowicie zmienić styl komunikacji. W przyszłości cykl reklam z wykorzystaniem kulek warto zastąpić czymś innym. Czym? Zobaczcie jak robią to inni.

 


Trzymamy kciuki żeby u nas też powstawały takie produkcje

Szukasz do nas kontaktu? Napisz na - kontakt@interplay.pl





Zamknij X
Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji oraz w celu usprawnienia funkcjonowania naszych witryn, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowanie na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.