Ogolna 19 grudnia 2019

Magazyn Forbes nagrodził Totalizator Sportowy

autor: 147.pl

Za odważne wejście w świat technologii internetowych, dzięki czemu 40 proc. przychodów spółki pochodzi z tego właśnie obszaru, a do budżetu Państwa z tytułu podatku od gier trafi w tym roku rekordowe ponad 1 mld złotych – w taki sposób redakcja magazynu „Forbes” uzasadniła przyznanie nagrody Totalizatorowi Sportowemu w kategorii „Zmiana Roku”. Wręczenie wyróżnienia odbyło się 12 grudnia w trakcie IV Kongresu Kapitału Polskiego.

W imieniu Totalizatora Sportowego nagrodę odebrał Prezes Zarządu Olgierd Cieślik, który podkreślił, że wyróżnienie jest wyrazem uznania dla wszystkich pracowników spółki, dzięki którym wejście na rynek e-commerce okazało się wielkim sukcesem.

Mamy świetny zespół, świetny produkt i świetną branżę, ale przede wszystkim świetny zespół. To ich zasługa, że stworzyli produkt, który wzbudził tak masowe zainteresowanie – powiedział podczas uroczystości wręczania nagrody Olgierd Cieślik.

Spółka weszła na rynek e-commerce 5 grudnia 2018 roku umożliwiając graczom zakup najpopularniejszych gier liczbowych przez internet. Zgodnie z przepisami Ustawy o grach hazardowych Totalizator Sportowy uruchomił także jedyne legalne i bezpieczne kasyno internetowe w Polsce – Total Casino. Były to największe zmiany w ponad 60-letniej historii

Jak ostatnio podkreślała spółka w komunikacie prasowym, po dwunastu miesiącach działalności na rynku e-commerce coraz więcej klientów przekonuje się do bezpiecznej oraz atrakcyjnej rozrywki online oferowanej przez Totalizator Sportowy. W 2019 roku 40 proc. przychodów spółki będzie pochodzić tylko z tego segmentu przekraczając 3,8 mld złotych. W tym roku z tytułu podatku od gier Totalizator Sportowy przekaże do budżetu państwa rekordowy ponad 1 mld złotych.

W trakcie IV Kongresu Kapitału Polskiego odbyła się także debata „Cyfrowa transformacja niezbędnym elementem gospodarki”, w której uczestniczył Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego. W trakcie dyskusji Olgierd Cieślik podkreślił, że firmy muszą więcej inwestować w działania innowacyjne, dzięki czemu w dalszej perspektywie możemy zwiększyć poziom produktywności całej polskiej gospodarki. Dodał również, że według badań prawie co druga osoba w Polsce dokonała zakupu przez internet, z czego wynika, że rynek e-commerce ma w Polsce nadal ogromny potencjał.

Źródło: Totalizator Sportowy