Parki i Centra 3 sierpnia 2006

CBC-X z Lizu osiągnęła najlepszy wynik w całej swojej historii

autor: user_5762
Na przypadający w 2005 r jubileusz 20-lecia działalności, firma CBC-X z Linzu, zajmująca się zakładami sportowymi osiągnęła najlepszy wynik ekonomiczny w całej swojej historii.

Na przypadający w 2005 r jubileusz 20-lecia działalności, firma CBC-X z Linzu, zajmująca się zakładami sportowymi osiągnęła najlepszy wynik ekonomiczny w całej swojej historii.

Od lewej: Mag. Karl Stürmer (CEO) oraz Mr. Peter Matausch

Od września 2005 r. prokurent Peter Matausch jest nowym właścicielem większościowym. W firmie odpowiada on przede wszystkim za sprzedaż i ekspansję przedsiębiorstwa. Nowym prezesem jest od 1.1.2006 r. mgr Karl Stürmer.

Dzięki ciągłej ekspansji i nowym rozwiązaniom technicznym obroty firmy wzrosły do 4,1 mln EURO) (2004: 2,1 mln EURO). W 2005 r. xysk roczny wzrósł ponad dwukrotnie do kwoty ponad 505 tys. EURO (12,3%) (2004: 204 tys. EURO czyli 9,7%).

Szybki wzrost obrotów jest spowodowany przede wszystkim eksportem. “Udział eksportu wzrósł w ubiegłym roku do ponad 50%“ – powiedział prezes CBC-X Stürmer. Oprócz Austrii firma działa głównie w Niemczech, Bośni, Chorwacji i Grecji. Naszymi klientami są m.in. znane firmy z kraju i zagranicy, na przykład “bet-at-home“ czy bośniacka “Loteria Państwowa“.

“Stała troska o obecnych Klientów oraz systematyczne pozyskiwanie nowych, a także dalsza rozbudowa portfela ofertowego jest trwałą podstawą naszego sukcesu. Zgodnie z filozofią firmy oferujemy Klientom tylko produkty i usługi najwyższej jakości“. Warunkiem takiego działania jest ciągły rozwój. “Nasze systemy prowadzenia zakładów cieszą się dużym uznaniem w całej Europie“ – uważa Matausch. “I tak powinno być nadal – staramy się dostosowywać nasze produkty do aktualnego poziomu techniki. Klienci przyzwyczaili się do otrzymywania od nas produktów najwyższej jakości. Wobec tego zadaniem i obowiązkiem wszystkich naszych pracowników posiadających przecież wysokie kwalifikacje i działających z wielkim zaangażowaniem, jest udoskonalanie oferty.“ Wydatki na badania i rozwój wyniosły w roku 2005 ponad 30 % kosztów osobowych – wartość, która robi wrażenie.

W centrum zainteresowania firmy znajduje się Europa Wschodnia, a w szczególności nowi członkowie Unii.
Obecność na 3 imprezach targowych w 2006 r. (Londyn, Rimini i Praga) ma służyć pozyskaniu nowych klientów i nawiązaniu nowych, trwałych kontaktów. W analizach dotyczących dalszej ekspansji znaczącą rolę odgrywają szczególnie takie kraje, jak Polska, Czechy i Słowacja. “Pod tym względem szczególnym sukcesem dla naszej firmy były targi w Pradze. Jakość i liczba kontaktów nawiązanych w Pradze pozwala nam patrzeć w przyszłość z optymizmem“ – uważa Stürmer. Ambitnym celem firmy w 2006 r jest przekroczenie 5,0 mln EURO obrotów.

Dodaj komentarz