Parki i Centra 3 sierpnia 2006

Czwarta Inward Mission da wsparcie zmianom na londyńskiej ATEI

autor: Alex Fierek
Skrót wiadomości

Organizator wystawy Amusement Trades Exhibition International (ATEI), firma Clarion ATE ogłosiła szczegóły tzw. Inward Mission dla dziennikarzy branżowych, mającej pomóc w promocji targów w 2007 roku. “Misja Wewnętrzna”, będzie miała miejsce na początku września br., a weźmie w niej udział ponad 20 dziennikarzy z magazynów branżowych z 13 krajów świata uczestniczących w trzydniowym spotkaniu. Miło nam zawiadomić, że po raz pierwszy także Interplay z Polski znajdzie się w tym międzynarodowym gronie.
Inicjatywa tej promocji wystawy została wznowiona po z górą dziesięciu latach, a wcześniejsze trzy spotkania odbyły się w pierwszej połowie lat dziewięćdziesiątych, gdy Wystawa Londyńska obrała kurs na umiędzynarodowienie.
Poza spotkaniami z zarządem Clarion ATE, na których przedstawione zostaną najnowsze zamierzenia spółki, zaproszeni dziennikarze będą mieli okazję zapoznać się ze zmianami w brytyjskim prawie hazardowym oraz uzyskać najnowsze dane statystyczne z tego sektora.

Dodaj komentarz