Parki i Centra 3 sierpnia 2006

W oczekiwaniu na kolejną, 5-tą edycję SUREXPO

autor: Agencja Wigor
Jak przebiegają przygotowania do tegorocznej edycji Salonu?

Przygotowania, jak to się potocznie określa idą "pełną parą", zgodnie z planem.
Aktualnie pracujemy nad...

Jak przebiegają przygotowania do tegorocznej edycji Salonu?

Przygotowania, jak to się potocznie określa idą “pełną parą”, zgodnie z planem.
Aktualnie pracujemy nad odpowiednim rozreklamowaniem tej imprezy w Polsce, jak również na całym świecie. Staramy się, aby w jak największej ilości czasopism zagranicznych ukazały się informacje i reklamy SUREXPO® 2006.
Chcąc jeszcze bardziej rozpowszechnić Salon podjęliśmy decyzję o wyjazdach i osobistym spotkaniu z wystawcami targów w Londynie, Rimini, Wiedniu oraz w Pradze. Tego typu działania pozwalają na zdobywanie nowych doświadczeń. Tym bardziej, że zarówno w Londynie i jak w Rimini mieliśmy własne stoiska promujące imprezę. Bezpośredni kontakt z branżą i przybliżenie obecnej sytuacji na rynku polskim, mam nadzieję, przełoży się na większe zainteresowanie naszymi targami.
Do dnia dzisiejszego, reklamy i informacje o SUREXPO® ukazały się w następujących magazynach: Interplay, GTI (Tajwan), KIR-AIC (Rosja), Facto Edizioni (Włochy), G3 (Wielka Brytania), Euroslot (Wielka Brytania), Jacpot (Słowacja), Operador (Hiszpania), Coin Op (Irlandia) Gaming Business (Rosja), Kult Rock (Włochy), L’Automatico (Włochy), Joc Privat (Hiszpania), TRH Zabavy (Czechy), Kirmes & Park (Wielka Brytania) oraz portalach internetowych: www.e-play.pl, www.taiwanslot.com.tw, www.agisgame.com.pw, www.jamma.it, www.lautomatico.net.
W najbliższych miesiącach pojawimy się na łamach takich czasopism jak: Casino Magazine (Polska), Hot Games (Tajwan), Yourguide (Wielka Brytania), Mondo Automatico (Włochy), Pool & Billiard Magazine (USA).
Naszej imprezie patronują: Najważniejsza dla polskiej branży rozrywkowej organizacja -Izba Gospodarcza Producentów i Urządzeń Rozrywkowych, Stowarzyszenie Wystawców Polskich, Polski Związek Futbolu Stołowego, Polska Federacja Darta, Polski Związek Darta Sportowego American Dart, Polski Związek Bilardowy, Polski Związek Kręglarski.
Salon SUREXPO® jest jedynym miejscem w Polsce, gdzie mogą się spotkać mali i wielcy producenci, dystrybutorzy i operatorzy urządzeń rozrywkowych z całego świata. Centrum EXPO XXI staje się miejscem wymiany wiedzy i doświadczeń, ułatwiającym znalezienie nowych partnerów i kontrahentów zarówno wśród rodaków jak i obcokrajowców.
Nowością SUREXPO® 2006 będzie stworzenie nowego działu pod nazwą SEKTOR ROZRYWKI RODZINNEJ, który będzie wydzieloną częścią, a jednocześnie integralną częścią imprezy.
Potwierdzeniem powyższego jest fakt, że do końca maja 2006 napłynęło szereg zgłoszeń z Polski i z zagranicy.
Niektóre firmy przelały na nasze konto wpłaty będące zaliczkami gwarantującymi wybrane miejsca w obiekcie wystawienniczym – Centrum EXPO XXI.
Firmy, które jeszcze się nie zdecydowały na udział w targach jak i firmy, które zwlekają z dokonaniem zgłoszenia serdecznie zapraszamy i prosimy o kontakt w celu ustalenia dogodnej dla Państwa lokalizacji.
Liczba wystawców nieustannie się powiększa. W chwili obecnej, prócz 18 zgłoszonych, kolejnych kilkanaście jest w fazie ustaleń.
W następnym wydaniu INTERPLAY-a poinformujemy czytelników o aktualnej sytuacji i postępach prac przygotowawczych V Międzynarodowego Salonu Urządzeń Rozrywkowych oraz Salonu Światło, Dźwięk i Scena SUREXPO® 2006.
Prosimy nie zwlekać i już dziś zgłosić swój udział w jedynej, liczącej się w polskiej branży rozrywkowej, imprezie – Salonie SUREXPO® 2006!

Dodaj komentarz