Ogolna 30 sierpnia 2019

Totalizator Sportowy wdraża wypłaty na kartę płatniczą

Koniec testów. Ich wynik jest pozytywny, dlatego Totalizator Sportowy w 900 punktach sprzedaży wdroży innowacyjną w skali międzynarodowej usługę bezgotówkowej wypłaty wygranych na karty płatnicze Visa oraz Mastercard.

Już w lipcu Totalizator Sportowy rozpoczął testy wypłacania pieniędzy na karty płatnice. Taką możliwość mieli klienci w 10 punktach LOTTO w Warszawie. Pilotażowy program zdał test, dlatego Totalizator Sportowy zdecydował się, by taki system – jak już wcześniej wspomnieliśmy – trafił aż do 900 kolektur w całym kraju.

– Wdrożenie wypłaty wygranych na kartę to kolejny ukłon w stronę naszych klientów, którzy poszukiwali alternatywnych metod odbioru wygranych. W innych krajach można spotkać rozwiązania związane z wypłatą wygranych na karty pre-paid czy lojalnościowe. We współpracy z naszymi partnerami poszliśmy o krok dalej, dzięki czemu staliśmy się jednym z pionierów nie tylko na światowym rynku loteryjnym, ale także w całej branży detalicznej – powiedział Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

Klienci LOTTO na karty płatnicze będą mogli wypłacać wygrane z przedziału 100 – 2280 złotych. Za wdrożenie tej innowacji odpowiadają konsorcjum eService i PKO BP oraz firma IGT Poland, dostawca systemu loteryjnego dla Totalizatora Sportowego.

– Większość Polaków docenia wygodę oraz bezpieczeństwo płatności bezgotówkowych i oczekuje możliwości płacenia kartą w miejscach, w których robi zakupy, korzysta z usług, odpoczynku czy rozrywki. Między innymi dzięki temu nasz kraj zaliczany jest do ścisłej, światowej czołówki państw, w których realizuje się najwięcej płatności zbliżeniowych. Od dziś jest także pierwszym w Europie krajem, w którym za pomocą karty można nie tylko płacić, ale także przyjmować pieniądze na konto bankowe – powiedziała z kolei Joanna Seklecka, Prezes Zarządu eService.

Cóż, po raz kolejny Totalizator Sportowy udowadnia, że zmierza w stronę nowoczesności. Możliwość wypłaty wygranych na karty to także realizacja polityki, która ma na celu przekonanie klientów do korzystania z transakcji bezgotówkowych.