Bojoko będzie sukcesem jak TripAdvisor?

Słyszeliście o Bojoko? Jeżeli nie to powinniście. Przekonuje do tego ich dyrektor ds. biznesu.

KASYNO
13-09-2018

Według Joonasa Karhu, który chce, by Bojoko było „przestrzenią, w której zarówno gracze, jak i kasyna będą mogły się spotkać, by podzielić się swoimi opiniami”, projekt ma szansę być czymś zbliżonym do TripAdvisor. To czołowy agregator opinii o przedsiębiorstwach turystycznych.

- Wierzę, że to, co zrobił TripAdvisor w przestrzeni restauracyjnej, byłby najbardziej przydatną treścią w przestrzeni kasynowej, i na tym polega misja Bojoko - stwierdził Karhu.

- Gracze mogą podzielić się swoimi opowieściami i konstruktywnymi opiniami, aby pomóc innym użytkownikom w podejmowaniu bardziej świadomych decyzji w wyborze kasyn, a także pomóc kasynom internetowym w ulepszeniu ich produktów - dodał. 

- Operatorzy kasyn online mogą publikować własne recenzje i oferty, dzięki czemu mogą kontrolować swój wizerunek i marketing, by tym samym podkreślić ich wyjątkowość - uzupełnił.

Cóż, plany są bardzo ambitne, a jeżeli Bojoko osiągnie choćby ułamek tego co TripAdvisor to już będzie można mówić o sukcesie. 





Zamknij X
Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji oraz w celu usprawnienia funkcjonowania naszych witryn, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowanie na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.