Borussia wchodzi w e-sport
Borussia Dortmund podąża śladem 1. FC Koeln wiążąc się umową partnerską z niedawno uruchomioną platformą esports.com.
Umowa ma obowiązywać przez trzy najbliższe lata. Dyrektor zarządzający BVB – Carsten Cramer – i dyrektor wykonawczy platformy – Michael Broda – mają wkrótce zaprezentować specjalne oferty dla fanów zespołu.
Porozumienie jest ukłonem głównie w stronę młodych kibiców, którzy interesują się e-sportem.
– Dzięki takiemu partnerowi znaleźliśmy idealną platformę do dotarcia do coraz ważniejszej grupy docelowej, jaką są fani e-sportu. – mówi Cramer.
– Sieć kibiców BVB bardzo dobrze uzupełnia naszą obecną współpracę z rynkami amerykańskimi i azjatyckimi. Oczywistym jest, że chcemy wspólnie pracować nad wykorzystanie potencjału tych rynków. – dodał Broda.
źr. Sportmarketing.pl