Debiut Unibet w New Jersey i nowe logo

Kindred otworzył swoje podwoje w New Jersey pod swoją flagową marką Unibet, zaznaczając pierwszą obecność handlową globalnej grupy hazardowej w USA. Firma ogłosiła również, że zaktualizowała klasyczne logo Unibet, aby „lepiej zaspokoić dzisiejsze środowisko mobilne, z dużą czytelnością w małych przestrzeniach cyfrowych”.

BUKMACHERKA
07-06-2019

Firma już wkrótce będzie oferować produkty zakładów sportowych, dzięki wcześniej ogłoszonemu partnerstwu z Hard Rock Hotel & Casino Atlantic City. Aktualnie Unibet zaoferuje konsumentom wybór gier kasynowych w ramach licencji Enterprise Service Industry Casino.

Cieszymy się mogąc ogłosić, że Kindred może teraz zaoferować klientom z New Jersey naprawdę wspaniałe doświadczenie hazardowe na najwyższej platformie technologicznej w zrównoważonym, bezpiecznym środowisku. Przygotowujemy się do tego pierwszego i ważnego kroku bardzo długo i cieszymy się, że możemy zrobić kolejny krok w tym, co najprawdopodobniej stanie się największym rynkiem zakładów bukmacherskich na świecie”, mówi Manuel Stan, SVP Kindred US.

Według Stana, wejście do New Jersey zapoczątkowało nawiązywanie wielu innych partnerstw na rynku amerykańskim. Następnym w kolejce będzie prawdopodobnie strategiczne partnerstwo Pensylwanii i Kindreda z Mohegan Sun Pocono.

Kindred wcześniej informował o partnerstwie z Hard Rock Hotel & Casino Atlantic City, co pozwoliło na rozpoczęcie działalności w New Jersey na licencji Enterprise Service Industry Casino. Dostęp do platformy bukmacherskiej zapewni firma Kambi. Pozostała część przedsiębiorstwa będzie obsługiwana przez platformę zarządzania kontami graczy w ramach Open Digital SG, z treścią dostarczaną przez technologię agregacji gier Open Gaming, w następstwie umowy uzgodnionej przez Kindred w sierpniu ubiegłego roku.

Unibet zaprezentował także nowe logo. Według firmy zaktualizowane logo odzwierciedla „przyszłość Unibet”. Zostało ono w pełni zaprojektowane i opracowane przez wewnętrzny zespół kreatywnych projektantów Kindred, który stanął przed wyzwaniem modernizacji klasycznego logo, pozostając wiernym dziedzictwu Unibet. Proces projektowania obejmował szczegółowe badania, angażowanie interesariuszy wewnętrznych, testowanie i weryfikowanie pomysłów, przy jednoczesnym zapewnieniu, że wartości marki i esencja „By Players, For Players” pozostały widoczne.

Bardzo ważne było dla nas zachowanie wyjątkowego dziedzictwa marki Unibet podczas tego procesu. Ustalone przez nas kryteria twórcze obejmowały utrzymywanie aktualnego wyglądu i stylu przy jednoczesnym stworzeniu nowoczesnego efektu. Jestem bardzo zadowolony z wyniku i naprawdę wierzę, że nasz wewnętrzny zespół kreatywny z powodzeniem spełnił te kryteria”- powiedział Elen Barber, dyrektor ds. marketingu w Kindred Group.

„Jedną z głównych różnic w tej zmianie jest to, że będziemy mieli jedno logo do konsekwentnego używania na całym świecie. Jesteśmy przekonani, że ta zmiana będzie właściwym znakiem dla marki Unibet i wierzymy, że przyniesie to dalsze postępy - podsumował.





Newsletter Dodaj swoj email i bądź na bieżąco




Zamknij X
Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji oraz w celu usprawnienia funkcjonowania naszych witryn, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowanie na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.