Czasem niektóre informacje dotyczące e-sportu potrafią zaskoczyć. Bo co może połączyć sieć fast foodów z e-sportem?
Cóż, w KFC uznano, że warto zainteresować się tematem. Tym samym sieć przygotowała specjalne kody zniżkowe dla fanów Counter-Strike: Global Offensive. Będzie można je znaleźć na mapach w dedykowanej puli serwerów. Ale, jak informuje „Wirtualna Polska”, to dopiero początek.
Wspomniane działania przeprowadzone zostały 6 października. Trwały od 12:00 przez kolejne 32 godziny. Wyglądało to tak, że gracze musieli podjąć decyzję, czy ustrzelić fraga, rozbroić bombę, czy może jednak odszukać bonu ze zniżką na posiłek w KFC. W akcji uczestniczyło łącznie ponad 11 tysięcy graczy.
- Rynek e-sportowy oraz gamingowy jest już stałym punktem w wykorzystywaniu nowoczesnych form działań marketingowych ze względu na jego potencjał wśród społeczności. Ze strony KFC to nie pierwsze i nie ostatnie wejście do świata gier komputerowych. Zależy nam na tym, żeby w komunikacji marki mówić językiem graczy - tłumaczy dla serwisu Szymon Dyjach, Buzz & Appreciation Manager KFC.
- Ostatnie lata wskazują kierunek dla marek wcześniej nie kojarzonych ze sportami elektronicznymi. Nie dziwi już obecność takich jak KFC, Sprite, AXE czy telekomów z T-Mobile i Play na czele. Takie zachowania są naturalne - reklamodawcy wchodzą do świata, gdzie przebywa ich klient. Trend ten będzie się zwiększał, bo nie tylko jest to jeszcze błękitny ocean dla efektywnej działalności marketingowej, ale także ze względu na dynamikę rozwoju esportu w Polsce i na świecie - uzupełnił Jacek Jankowski, ekspert ds. gamingu z „Wirtualnej Polski".
źr. Wirtualna Polska
Najczęściej czytane
- Gorące nowości na ICE 2019 od Promatic Group!
- Duże zmiany w strukturach TOTALbet!
- Łazarewicz: Polski rynek rozrywki potrzebuje challengerów
- Czas na cofanie licencji za nielegalny kapitał bukmacherów
- Kolejny podmiot z pozwoleniem na punkty naziemne!
- LV BET nie zostawił Wisły na tonącym statku
- Klinika Wolmed w Bełchatowie organizuje bezpłatną terapię dla hazardzistów
- Andruszaniec: Tak naprawdę w Polsce nie ma problemu uzależnienia od hazardu
- Płaczkowska: Trudno powiedzieć, żeby niemiecki rynek był już nasycony
- Bukmacherzy odpadli w przedbiegach w walce o Nagrodę Biznesu Sportowego