Koszykarska wpadka? Niezarejestrowany bukmacher promował się w Polsce
W meczu eliminacji do koszykarskich mistrzostw świata reprezentacja Polski uległa Litwie. Co więcej, na strojach zespołu gości widniała reklama firmy bukmacherskiej, która nie jest zarejestrowana w Polsce.
Mowa o betsafe, która promowała się pod numerem zawodnika. Tak w transmisji prowadzonej przez tvp.sport.pl, jak i na stronie PZKosz możemy zobaczyć wielokrotnie logotyp marki.

Przypomnijmy, że zgodnie z polskim prawem zakłady bukmacherskie niezarejestrowane w Polsce, a betsafe takowym jest, nie mogą być promowane na terenie kraju. Wątpliwości odnośnie tej firmy nie pozostawia także Rejestr Domen Służących do Oferowania Gier Hazardowych Niezgodnie z Ustawą.

To kolejny taki przypadek. Najwięcej pisało się chyba o Unibet na spodenkach reprezentacji Danii podczas meczu Mistrzostw Europy w piłce ręcznej, które odbywały się w Polsce w 2016 roku. Co ciekawe, mimo ostrzeżenia od organizatorów w kolejnym meczu nadal promowali bukmachera. Innym przykładem ze szczypiorniaka była sytuacja VIVE Targi Kielce (obecnie PGE VIVE Kielce – przyp.). Przy okazji rozgrywek Ligi Mistrzów EHF nie mógł się promować Bet-at-home, który był oficjalnym sponsorem rozgrywek.
Czy rząd robi się bardziej liberalnym w obszarze takiej promocji? Przecież w ostatnich edycjach gry wideo EA SPORTS FIFA na koszulkach niektórych klubów wymazano loga firm bukmacherskich, co graniczy z absurdem. Oczywiście tylko w przypadku wyboru polskiej wersji językowej…
fot. Skye Studios/Unsplash
PK
Więcej Bukmacherka
Olgierd Cieślik w zarządzie STS. Wzmocnienie operacyjne
Istotne zmiany na początku grudnia w strukturach zarządczych STS. Do zespołu dołączył menedżer z wieloletnim stażem w sektorze rozrywki, obejmując nadzór nad kluczowymi procesami biznesowymi. Decyzja ta wpisuje się w szerszą strategię integracji oraz optymalizacji działań w ramach międzynarodowej grupy Entain CEE.