LeTou zaangażowane we włoskiego giganta

LeTou to firma z siedzibą na Filipinach, która specjalizuje się w działalności na rynku gier on-line. Chcąc zwiększyć swój zasięg związała się z włoskim klubem piłkarskim.

BUKMACHERKA
09-08-2018

Umowę parafowano z Interem Mediolan, czyli klubem należącym do absolutnego włoskiego topu, choćby w zakresie bazy kibiców. 

Co ciekawe, dla Interu będzie to pierwszy partner regionalny z tej branży. Na mocy porozumienia LeTou może wykorzystać wizerunek i tożsamość Interu do promocji filipińskiej marki w Azji. Kontrakt póki co podpisano na rok.

- W ostatnich latach Serie A zyskuje na popularności w Azji. Cieszymy się i czujemy wielki zaszczyt, że to właśnie my możemy być pierwszym azjatyckim partnerem Interu w dziedzinie gier on-line. Wspaniała historia, rzesza fanów na całym świecie oraz powrót Interu do Ligi Mistrzów, to czynniki, które powodują, że Nerazzurri są doskonałym partnerem do promocji naszej marki na azjatyckim rynku - powiedział Paul Fox, dyrektor generalny LeTou.

Dla firmy to nie pierwsze podejście do europejskiego sportu. W niedalekiej przeszłości wspierała ona Swansea City, gdy klub ten występował w Premier League. 

źr. i fot. Inter





Zamknij X
Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji oraz w celu usprawnienia funkcjonowania naszych witryn, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowanie na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.