Marka LOTTO, której właścicielem jest Totalizator Sportowy została oficjalnie zaprezentowana jako partner strategiczny kolejnego klubu.
Tym razem chodzi o sekcję koszykówki Legii Warszawa. Logotyp brandu znajdzie się na przodzie koszulek meczowych koszykarzy.
- Bardzo cieszy nas wizja współpracy z tak uznaną marką jak LOTTO. Myślę, że obie strony połączyła ogromna pasja do sportu i silna wiara w tę dziedzinę życia społecznego. Podobnie jak nasz nowy partner strategiczny, my również stawiamy na rozwój. Przez 90 lat istnienia sekcji koszykówki Legii Warszawa udało nam się zbudować jeden z najbardziej zasłużonych zespołów w swojej dyscyplinie. Dzięki temu z dumą możemy patrzeć w przeszłość. Od dzisiaj jednak dzięki podpisaniu umowy z Totalizatorem Sportowym w przyszłość patrzymy z wyraźnym optymizmem. Razem będziemy w stanie osiągnąć bardzo dużo – powiedział Robert Chabelski, prezes zarządu sekcji koszykówki Legii Warszawa.
- To dla nas bardzo ważny krok. Dzięki wsparciu Totalizatora Sportowego możemy stawiać przed sobą jeszcze bardziej ambitne cele. Bardzo się cieszymy, że w swoich działaniach będziemy mogli liczyć na pomoc naszego nowego partnera strategicznego. My ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby współpraca przyniosła jak najlepsze efekty - dodał Marcin Widomski, dyrektor wykonawczy sekcji koszykówki Legii Warszawa.
- Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO – od wielu lat podejmuje działania na rzecz wsparcia rozwoju polskiej koszykówki. Jednym z nich jest współpraca z koszykarską Legią Warszawa - klubem, który istnieje od 1929 roku i jest obecnie jednym z najbardziej utytułowanych klubów koszykarskich w Polsce. Od sezonu 2013/14, kiedy to wywalczono awans do I ligi, aż do teraz dostrzegamy wysiłki klubu mające na celu utrzymanie jak najlepszej formy. Doceniając pracę w tworzeniu silnej drużyny i jej znaczenie dla warszawskich kibiców zdecydowaliśmy się zostać w nadchodzącym sezonie partnerem strategicznym klubu. Wspieramy ambitne projekty i do takich zaliczamy budowę koszykarskiej Legii. Życzymy sukcesów w nadchodzącym sezonie! - skomentowała umowę Aida Bella, dyrektor biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego.
Warto zarazem dodać, że sponsorem główny sekcji jest... Totolotek. Z zakładami bukmacherskim umowę podpisano przed dwoma laty. Można spodziewać się, że ten kontrakt nie będzie przedłużony.
źr. i fot. Legia Warszawa Koszykówka
Najczęściej czytane
- Gorące nowości na ICE 2019 od Promatic Group!
- Duże zmiany w strukturach TOTALbet!
- Łazarewicz: Polski rynek rozrywki potrzebuje challengerów
- Czas na cofanie licencji za nielegalny kapitał bukmacherów
- Olgierd Cieślik o przeszłości i przede wszystkim przyszłości Totalizatora Sportowego
- Kolejny podmiot z pozwoleniem na punkty naziemne!
- LV BET nie zostawił Wisły na tonącym statku
- Klinika Wolmed w Bełchatowie organizuje bezpłatną terapię dla hazardzistów
- Andruszaniec: Tak naprawdę w Polsce nie ma problemu uzależnienia od hazardu
- Płaczkowska: Trudno powiedzieć, żeby niemiecki rynek był już nasycony