Nike pierwszy raz w e-sporcie

Nike, wiodąca na świecie marka sportowa, ogłosiła podpisanie umowy z Jian „Uzi” Zihao, zawodnikiem League of Legends występującym w chińskim zespole Royal Never Give Up (RNG). To pierwsza umowa Nike w świecie e-sportu.

E-SPORT
24-10-2018

Zihao, chiński aktor Bai Jingting i legenda NBA, LeBron James, będą wspólnie promowali kampanię reklamową Jamesa „Dribble &” wspierającą jego nadchodzący serial dokumentalny „Shut Up and Dribble”. 

Zihao jest powszechnie znany jako jeden z najlepszych graczy League of Legends. Ma wielu fanów w Chinach. CCTV, chińska telewizja, zrobiła nawet film dokumentalny o jego karierze e-sportowej. Brał również udział w Igrzyskach Azjatyckich w Dżakarcie i zdobył złoty medal dla chińskiej reprezentacji League of Legends.

Warto podkreślić, że chińskiej organizacje e-sportowe w ostatnich miesiącach zostały wsparte przez znane globalnie marki. Samą RNG podpisało roczne kontrakty z Mercedesem i KFC.





Zamknij X
Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji oraz w celu usprawnienia funkcjonowania naszych witryn, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowanie na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.