Kasyno 7 grudnia 2018

Olgierd Cieślik: Liczymy na marketing szeptany

autor: TA
W środę Totalizator Sportowy ogłosił uruchomienie swojego najnowszego dziecka, czyli kasyna internetowego Total Casino. Przy tej okazji rozmawialiśmy z Olgierdem Cieślikiem, prezesem Totalizatora Sportowego.

Gratulujemy uruchomienia produktu. Stworzenie internetowego kasyna od podstaw to było duże wyzwanie?

Uruchomienie kasyna to był skomplikowany i trudny proces. Od samej koncepcji, poprzez wybór operatora, aż po wdrożenie. Uszycie tego wszystkiego na miarę. Pamiętajmy, że polski gracz jest przyzwyczajony do rozwiązań offshoreowych, więc być może jest trochę wybredny. Chcemy trafić bezpośrednio w gusta naszych klientów.

Co będzie największą zaletą Total Casino? Co powinno przekonać klienta do Waszego nowego dziecka?

Przede wszystkim to, że jest to legalne i bezpieczne. Nie ma ryzyka, że zainwestowane środki przepadną. Tutaj na pewno zostaną użyte w grze i w przypadku wygranej będą wypłacone. Druga kwestia to brak ryzyka kary. Dziś może ona sięgać nawet 3 milionów złotych! Przede wszystkim jednak zachęcić powinna bardzo ciekawa oferta samego produktu, która stale będzie rozwijana. Bardzo mocno stawiamy na rozwój i wsłuchiwanie się w potrzeby naszych klientów.

Czy Totalizator Sportowy przewiduje działania, których celem będzie zmniejszenie szarej strefy, czy też zostawiacie to tylko organom ścigania?

To są działania, który realizuje Ministerstwo Finansów i odpowiednie służby. My musimy zachęcić użytkowników jak najlepszą ofertą, by oni do nas wracali.

W jakim czasie planujecie osiągnąć rentowność projektu?

Kasyno jest rentowne właściwie od pierwszego dnia. Nasz operator, dostawca kasyna, otrzymuje procent od marży brutto. To także zachęta dla operatora do doskonalenia oferty.

Jakie przewidujecie działania promocyjne, żeby zwiększyć znajomość marki Total Casino?

Nie mamy wiele możliwości. Skupiamy się na dbałości o klienta i dostarczaniu dobrej oferty jedynego legalnego w Polsce kasyna internetowego. Mamy nadzieję, że zadziała marketing szeptany. Działań reklamowych zgodnie z prawem wykonywać nie możemy.

Jeśli chodzi o nazwę Total Casino, to w sposób oczywisty budzi ona skojarzenia z nowym bukmacherem na rynku – Total Bet.

Nazwa Total Casino powstała przed pojawieniem się bukmachera. Jest wynikiem wielu badań, które przeprowadziliśmy. Nasi klienci wybrali taką nazwę, więc nie chcieliśmy się już cofać.

Skoro rozmawiamy o bukmacherach. Wasza spółka Traf będzie rozwijać ofertę bukmacherską?

Spółka otrzymała licencję. Na dzień dzisiejszy skupia się jednak na zakładach końskich. Łączymy to z naszą aktywnością na torze Służewiec.

W zakresie gier liczbowych Totalizator korzysta z rozwiązań amerykańskiego IGT, kasyno stworzył Playtech, a w waszych salonach gier są automaty niemieckiego Merkura. Czy w dalszym rozwoju firmy jest miejsce na współpracę z polskimi firmami?

Cały czas rozwijamy nasze kompetencje związane z wytworzeniem tego rodzaju rozwiązań. Już w kasynie internetowym korzystamy z polskich rozwiązań. Część komponentu związanych z rejestrem gracza powstała przy współpracy z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych. To jest pokazanie drogi, którą idziemy.

Dodaj komentarz