E-Sport 25 lipca 2018

STS pierwszy raz w świecie League of Legends

autor: PK
STS, czołowy bukmacher w Polsce, podpisał umowę sponsorską z Damianem „Nervarienem” Ziają – jednym z najpopularniejszych influencerów gamingowych i e-sportowych w polskim League of Legends.

Kontrakt ten jest pierwszym w Polsce zdarzeniem, gdy bukmacher angażuje się w działania promocyjne skierowane do społeczności League of Legends. Ze źródeł oficjalnych wynika, że kontrakt będzie obowiązywał do 15 lipca 2019 roku. 

Umowa ta jest elementem strategii STS, zakładającej wzmocnienie obecności w branży e-sportowej.

– STS wspiera polski sport, którego istotną częścią jest branża e-sportowa. Jesteśmy oficjalnym bukmacherem Polskiej Ligi Esportowej i sponsorem zawodnika CS:GO Pawła ‘innocenta’ Mocka, a teraz rozpoczynamy współpracę z reprezentującym społeczność League of Legend Damianem „Nervarienem” Ziają. Zaangażowanie w sponsoring przedstawiciela cieszącej się ogromną popularnością wirtualnej gry turniejowej to dla nas naturalny krok naprzód. Naszym celem jest wsparcie dalszego rozwoju i profesjonalizacji rodzimego e-sportu – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Warto również wspomnieć, że STS współpracował wcześniej także z teamem e-sportowym Izako Boars.

– STS jest niekwestionowanym liderem rynku bukmacherskiego w Polsce. Wyznaczamy trendy, którymi podążają pozostałe firmy z branży. E-sport jest dla nas perspektywicznym segmentem – dlatego w STS już od czterech lat rozwijamy ofertę oraz funkcjonalności dla naszych użytkowników. Rozpoczęcie współpracy z zawodnikiem i influencerem reprezentującym społeczność League of Legends to kontynuacja działań, których celem jest status preferowanego bukmachera wśród kibiców esportu w Polsce – dodaje Juroszek.

Damian „Nervarien” Ziaja jest jednym z najpopularniejszy polskich influencerów League of Legends. Jego streamy i komentarze z rywalizacji na wirtualnych arenach – m.in. z rozgrywek EU LCS organizowanych przez Riot Games, wydawcę gry – śledzi ogromna rzesza pasjonatów e-sportu. Z pewnością jest to cenny nabytek dla popularnego bukmachera. W 2014 roku STS był pierwszym bukmacherem w Polsce, który wprowadził do oferty zakłady e-sportowe na dedykowanej stronie internetowej, a następnie zaczął udostępniać streamy wybranych rozgrywek. Czy zwiększy to zasięg branży jakim są popularne zakłady? 

źr. materiały prasowe

Dodaj komentarz