STS zaktywizuje klientów dzięki Wiraya

Czołowy polski bukmacher STS podpisał umowę z firmą Wiraya w roli dostawcy oprogramowania do aktywizacji klientów. Dzięki temu partnerstwu Wiraya wdroży rozwiązania do śledzenia klientów na urządzeniach mobilnych, pomagając zespołom marketingowym i retencyjnym STS lepiej zadbać o graczy perspektywicznych.

BUKMACHERKA
13-03-2019

Dzięki produktom Wiraya pojawi się możliwość wysyłania spersonalizowanych wiadomości do klientów grających na urządzeniach mobilnych. Kampanie zespołów marketingowych STS będą bardziej zoptymalizowane dzięki lepszej analizie danych.

Jako lider polskiego rynku stale rozwijamy naszą markę i jej atrakcyjność dla graczy” - powiedział Mateusz Juroszek, prezes STS. „Skupiamy się na zwiększaniu skuteczności wszystkich naszych działań dotyczących klientów. Oczekujemy, że współpraca z Wiraya naprawdę zoptymalizuje proces rejestracji graczy.

Porozumienie przewiduje, że Wiraya nadal będzie mogła rozszerzać swoją obecność w zakładach i grach, współpracując z takimi firmami jak Black Type, Interwetten Sports i Betsson AB.


Hampus Lindberg, dyrektor handlowy Wiraya, dodał: „Gracze są coraz bardziej nielojalni, a w połączeniu z ogromną ilością szumu marketingowego, trudnym zadaniem dla wszystkich operatorów jest zwiększenie liczby graczy. Dlatego tak ważni operatorzy, jak STS, muszą dobrze opanować programy retencji gracza.





Newsletter Dodaj swoj email i bądź na bieżąco




Zamknij X
Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji oraz w celu usprawnienia funkcjonowania naszych witryn, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowanie na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.