Ogolna 15 lutego 2019

Wzmocnienie lojalności klientów zakładów sportowych okiem marketingowca z kasyna

autor: MC
James King, dyrektor ds. Marketingu w ConquerCasino.com mówi, że bukmacherzy mogą się wiele nauczyć od kasyn online, jeśli chodzi o docenienie lojalności klientów.

Operatorzy zakładów sportowych online są niewątpliwie nowatorscy, wystarczy przyjrzeć się produktom wprowadzonym na rynek w ciągu ostatnich kilku lat, aby zobaczyć, że firmy lubią przesuwać granice i przenosić doświadczenie gracza na wyższy poziom. Zakłady na żywo, zakłady na zakłady, wypłaty gotówkowe i zakłady niestandardowe to tylko niektóre z funkcji i narzędzi, które mają wpływ na rynek, a które ostatnio pojawiły się w ofercie.

Rzeczywiście, można argumentować, że operatorzy zakładów sportowych online zrobili dla klientów do tej pory więcej niż jakiekolwiek inne zakłady, aby zapewnić graczom więcej możliwości gry. Ale jednym z obszarów, w którym operatorzy kasyn online objęli prowadzenie, są programy lojalnościowe, które sprawią, że gracze wrócą po więcej.

Większość bukmacherów oferuje pewną formę programu lojalnościowego dla graczy, od punktów do poziomów poprzez zwrot gotówki, nagrody, ulepszone kursy i darmowe zakłady. Nie ma absolutnie nic złego w tych metodach – w rzeczywistości wiele witryn kasyn online korzysta z podobnych programów, aby nagradzać swoich graczy. Coraz więcej operatorów kasyn szuka systemów lojalnościowych jako sposobu wyróżnienia się od swoich rywali i oferowania graczom jeszcze większej ilości nagród.

W niektórych przypadkach gracze zdobywają punkty za wykonanie szeregu zadań w kasynie – logowanie, deponowanie, odblokowywanie niektórych funkcji w grze itd. Punkty są akumulowane i po osiągnięciu pewnego poziomu nagroda zostaje odblokowana. Mogą to być darmowe spiny lub bonusy, lub szansa na obrót na specjalnym kole wygrywającym.

Ponieważ branża bukmacherska online staje się coraz bardziej konkurencyjna, a kiedyś unikalne i innowacyjne funkcje dziś stały się standardem, należy zbadać inne możliwości. To tutaj zaczynają się programy lojalnościowe. Moc jest w rękach gracza, który chce być nagradzany za pozostanie lojalnym wobec jednej marki.

Czego więc mogą nauczyć się zakłady bukmacherskie od operatorów kasyn online, jeśli chodzi o lojalność, i czy jest coś, co mogą dzisiaj wdrożyć?

Pierwszą rzeczą są nieszablonowe pomysły. Niektóre z najlepszych programów lojalnościowych w kasynie są, szczerze mówiąc, trochę szalone, ale działają niewiarygodnie dobrze. Gracze mogą zdobywać punkty za podejmowanie określonych czynności w ramach kuponu – obstawianie różnych dyscyplin sportowych, obstawianie różnych typów zakładów, wygrywanie określonych zakładów itd. Za każdym razem, gdy zadanie zostanie ukończone, gracze mogą również otrzymać trofeum, które dodadzą do swojego profilu. A kiedy każdy poziom lojalnościowy zostanie ukończony, gracz nie tylko zyskuje obrót, ale także darmowy zakład.

Drugą rzeczą jest dostarczenie prawdziwej wartości. Dobrym pomysłem jest oferowanie darmowych zakładów, ale jeśli mają wysokie wymagania dotyczące obrotu, to prawdopodobnie nie zaoferują graczowi poczucia otrzymania czegoś wyjątkowego. Operatorzy mogą rozważyć obniżenie wymagań dotyczących obrotu lub całkowite wyeliminowanie ich. Krótko mówiąc, trzeba wziąć pod uwagę jakość nagrody i korzyści dla klienta.

Podsumowując: chodzi o opracowanie unikalnego i interesującego programu lojalnościowego, który zaoferuje klientowi coś, co skłoni go do pozostania z firmą na dłużej.

Dodaj komentarz