USA. Amerykański producent automatów redemption Innovative Concepts in Entertainment (ICE) sprzedał już 1,000 sztuk swojego flagowego produktu.
Deal Or No Deal – program telewizyjny, który w polskiej wersji emitowany był pod nazwą “Gracz czy nie grasz?” doczekał się swojej wersji jako automat redemption. Jego premiera miała miejsce na marcowej wystawie ASI 2007. Już wtedy do automatu ustawiały się kolejki chętnych. Od tego czasu minęło ledwie sześć miesięcy, a ICE sprzedało już ponad 1,000 sztuk automatu.
Automat do tanich nie należy, 10,000 USD to kwota duża jak na automat redemption. Szkoda, że zamiast 1,000,000 zł jakie można wygrać w telewizyjnym show, automat wydaje 200 biletów maksymalnej wygranej. Czekamy na polską wersję tego hitu, oczywiście obowiązkowo z udziałem Zygmunta Chajzera.

P.W.
Więcej Automaty
Michael Caselli dla Interplay.pl: Nasza branża jest ofiarą własnego złego PR
Michael Caselli to legenda branży gamingowej. Jest osobą odpowiedzialną za najważniejsze konferencje branżowe ICE oraz iGB. Oba wydarzenia w tym roku przeszły duże zmiany i to właśnie o tych zmianach, ale także o trendach w biznesie i sytuacji na polskim rynku, udało nam się porozmawiać z nim podczas Prague Gaming&Tech…



