Bukmacherka 19 lipca 2018

10Bet startuje z agresywną strategią w Wielkiej Brytanii

autor: PK
10Bet, jeden z najszybciej rozwijających się internetowych operatorów zakładów sportowych, podpisał trzyletnią umowę partnerską z Blackburn Rovers.

Tym samym beniaminek Sky Bet Championship zyskał nowego głównego sponsora. Warto dodać, że nowa identyfikacja wizualna 10Bet będzie widniała na przedniej stronie koszulki zespołu. Będzie również wyświetlana wokół Ewood Park, a także na przedniej okładce każdego programu meczowego oraz na oficjalnej stronie klubowej.

Transakcja jest częścią agresywnej strategii ekspansji 10Bet na rynku brytyjskim, Prócz nowej identyfikacji wizualnej marka wdrożyła nową aplikację mobilną oraz w pełni responsywną stronę internetową. 

Daniel Corcos, dyrektor marketingu 10Bet, powiedział: – Blackburn to kultowy angielski klub z dużą i pełną pasji grupą fanów, który doskonale pasuje do naszej rozwijającej się brytyjskiej marki. Zorganizujemy szereg wydarzeń i inicjatyw, aby bezpośrednio zaangażować się w działalność kibiców klubu i lokalnej społeczności, zarazem cieszymy się na wsparcie Blackburn w drodze do Premier League. 

fot. materiały prasowe

Dodaj komentarz