05.08.2008 00:00

Od drugiego numeru kwartalnik "Prestige" przygotowywany przez agencję Concept Publishing Polska dla klientów sieci kasyn Orbis Casino i Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowycch przeszedł liczne zmiany.

 

Od drugiego numeru kwartalnik „Prestige” przygotowywany przez agencję Concept Publishing Polska dla klientów sieci kasyn Orbis Casino i Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowycch przeszedł liczne zmiany.

Podwojona została objętość pisma (z 24 do 48 stron bez okładek), grzbiet szyty został zmieniony na grzbiet klejony, a layout tytułu został zmodyfikowany, stająć się bardziej ekskluzywnym.

Poza tym oprócz polskich tekstów w „Prestige” pojawiły się ich angielskie tłumaczenia. Wprowadzono także więcej treści lifestylowych, dodano cykl o kasynach świata oraz rozszerzono komendium informacyjne o grach i kasynach.

Drugi numer kwartalnika „Prestige” ukazał się na poczatku sierpnia br. Pismo dystrybuowane jest na terenie kasyn i salonów gier należących do firm Orbis Casino i Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe.

 

 

Udostępnij
wirtualnemedia.pl

wirtualnemedia.pl