Bartłomiej Płoskonka: Próbujemy rozszerzyć rynek bukmacherski
Bartłomiej Płoskonka, country manager firmy Betclic skomentował nagrodę za najlepszą kampanię marketingową 2021 roku podczas Polish Gaming Aces.
Country manager w firmie Betclic wspomniał, że firma szuka rozwiązań, których jeszcze na rynku nie było. Zwłaszcza w przypadku marketingu stawiają na innowacyjne rozwiązania, bo tylko w taki sposób można walczyć z największymi podmiotami na rynku,
– Chcemy pokazać, że bukmacherka to jest rozrywka tak samo jak pójście do kina czy oglądanie Netfliksa – stwierdził Country Manager w firmie Betclic, Bartłomiej Płoskona.
Bartosz Burzyński
Więcej Ogolna
Wielka Warszawska w kinach. Nowy obraz branży wyścigów konnych [TRAILER]
Filmowcy postanowili skierować obiektywy kamer na warszawski Służewiec, osadzając akcję najnowszej produkcji w scenerii legendarnego toru wyścigowego. Opublikowane materiały promocyjne zapowiadają obraz, który wykracza poza ramy sportowej rywalizacji, dotykając sfery wielkich emocji i ryzyka. Premiera już w styczniu.