Ogolna 20 października 2022

Entain i McLaren wspólnie promują program Drive for Diversity

Entain oraz McLaren ruszają z nowym programem, który ma na celu wprowadzenie osób z mniejszości oraz kobiet do konkretnych branż.

Czym jest Drive for Diversity?

Program Drive for Diversity skupia się na promowaniu w konkretnych branżach osób z mniejszości oraz kobiet. W związku z nazewnictwem, mowa przede wszystkim o sektorze motorowym i tym samym dotyczy kierowców, ale projekt jest dość rozbudowany i skupia się także na innych branżach.

Entain oraz McLaren rozszerzają swoją współpracę i zamierzają kłaść nacisk na różnorodność. Nowy program ma przede wszystkim na celu promowanie większej liczby kobiet w branży technologicznej.

Specjalnie staże

W ramach kampanii, Entain oraz McLaren sfinansuje sześć staży, które oparte będą na rocznych programach. O projekcie wypowiedziała się Rebecca Constable, director of People Experience w McLaren Racing, która przemawiała w trakcie wydarzenia zorganizowanego przez Entain w Londynie: – Przeoczamy tak wiele talentów, które mają olbrzymi potencjał, chcą spełniać się w tym kierunku, ale do końca nie wiedzą, jak dostać się do branży. Nasz program z Entain pozwoli dać im wspaniałe możliwości. 

Entain oraz McLaren współpracują od maja 2021 roku, kiedy to operator oraz zespół wyścigowy połączyli siły, efektem czego na pojazdach F1 pojawiły się Party Casino i PartyPoker.

Nie tylko Entain wspiera kobiety

W tym momencie warto również wspomnieć o International Game Technology, które w swojej misji ma wpisane wyrównywanie szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy IT. Amerykańska firma na ostatniej gali Polish Gaming Aces była partnerem kategorii najbardziej zaangażowana kobieta roku.

– Wsparcie kobiet w branży rozrywkowej jest dla nas przyjemnością. Myślę również, że doskonale nam to wychodzi. Chciałabym jednak podkreślić, że współpraca z Interplay ma również inne zalety. Przede wszystkim wydaje mi się, że razem możemy nie tylko promować kobiety w branży, ale także ją rozwijać i przyczyniać się do innowacyjności – mówiła wówczas Ewa Ulicz, marketing director firmy IGT.

Co więcej IGT jest partnerem podcastów Dama Karo, które są poświęcone kobietom pracującym w branży rozrywkowej.

Dodaj komentarz