Bukmacherka 21 czerwca 2023

Blackhawk Network dodaje swoje karty upominkowe do nowych placówek!

autor: redakcja
Blackhawk Network wprowadza swoje karty upominkowe do zakładów sportowych w trzech nowych stanach.

Wraz z rosnącym zainteresowaniem związanym z zakładami w całym kraju, wejście BlackHawk Network jest strzałem w dziesiątkę zarówno pod względem marketingowym, jak i finansowym.

BlackHawk Network zaczęło wprowadzać swoje karty podarunkowe w grudniu 2020 roku. Spotkało się to z dużą aprobatą graczy, ze względu na wygodę dotyczącą płacenia w różnego rodzaju potrzebach oraz kwestię bezpieczeństwa związaną z niepodawaniem własnych danych w celu realizacji zakupów. Jednocześnie zapobiega to większym wydatkom graczy, ponieważ posiadając kartę podarunkową mamy ograniczoną kwotę do rozdysponowania na własne potrzeby. Karty podarunkowe są dodatkowo uznawane jako bardzo dobry prezent dla kogoś bliskiego, kiedy nie mamy konkretnego pomysłu, co byśmy mogli sprawić takiej osobie.

Usługa cieszy się stale rosnącą popularnością od czasu jej wprowadzenia, ponieważ w sierpniu 2022 roku została również uruchomiona w Nowym Jorku i Luizjanie. BlackHawk Network nadal wykorzystuje rosnące zapotrzebowanie na rynku i stara się rozszerzać swoją działalność. Poprzez to firma zaczęła działanie w Maryland, Kansas i Wyoming. Wszystko zostało dopięte na ostatni guzik, co nie było prostą sprawą, ze względu na zbiór zasad związany z legalną działalnością odnośnie zakładów sportowych.

Dyrektor BlackHawk Network, Steve Dekker jest podekscytowany tym, że usługi GameOn cieszą się większą popularnością, jednocześnie chwaląc usługi za elastyczność i wbudowane funkcje ochrony graczy. Opcja wprowadzenia kart podarunkowych w tych trzech stanach miała szczególne znaczenie, przyczyniając się do globalnego rozwoju działalności. Sukces oparty jest na zaufaniu i budowaniu lojalności wobec klientów, co na ten moment daje wymierne rezultaty.


Dodaj komentarz