Duży zysk BETFANA. Świetne wyniki finansowe
BETFAN, legalny polski bukmacher zaliczany do czołówki branży, wypracował w pierwszym półroczu 2023 r. łączne obroty w wysokości 213,5 mln zł, co oznacza wzrost o 8% r/r. NGR bukmachera od stycznia do czerwca br. urósł zaś o 26% r/r do poziomu 20,7 mln zł. W samym drugim kwartale 2023 r. przyrost NGR firmy był jeszcze szybszy i wyniósł 44% r/r. Jednocześnie BETFAN wypracował zysk netto w I półroczu br. w wysokości 3,75 mln zł.
BETFAN jest bukmacherem internetowym – 98% obrotów I półrocza 2023 r. pochodziło z zakładów zawartych online. Dlatego firma koncentruje się na rozwoju technologicznym, a główne inwestycje dotyczą aplikacji mobilnej BETFAN. W 2023 gracze zobaczyli je w nowych wersjach, zarówno na iOS, jak i Android. Bukmacher skupił się na transformacji z organizacji zorientowanej na marketing, na organizację
zorientowaną na technologię. Spółka zakłada inwestycje w tym obszarze także w przyszłości.
– W 2023 r. działamy według nowej strategii, która już przynosi wymierne efekty. Dynamika łącznych obrotów, po odliczeniu bonusów i tzw. freebetów, przekroczyła 10% w I połowie roku, a jeszcze szybciej niż obroty rośnie nasz NGR. W pierwszym kwartale wzrósł on o 23%, a w drugim już o 44%, co pokazuje wysoką skuteczność wprowadzanych zmian. Jako firma e-bettingowa kładziemy nacisk na stałe ulepszanie naszego produktu i poprawę tzw. customer experience. Chcemy, aby serwis i aplikacja BETFAN były jeszcze bardziej angażujące, intuicyjne i szybkie. Zbudowaliśmy solidne wewnętrzne kompetencje w tym zakresie i coraz mniej zdajemy się na partnerów zewnętrznych. Chcemy aktywnie słuchać graczy, bo to dla nich budujemy nasz produkt. Jednocześnie prowadzimy rozważną politykę pozyskiwania klientów, z marketingiem ściśle obliczonym na konkretne cele, opartym na analityce, bez powszechnego w branży sztucznego pompowania obrotu bonusami. Efektem tego jest wysoki zysk netto w pierwszej połowie br. o wartości 3,75 mln zł – mówił Łukasz Łazarewicz, prezes zarządu BETFAN.
Jednym z pozytywnych efektów nowej strategii BETFAN było też zwiększenie konwersji na pierwszy depozyt po rejestracji do 76% oraz aktywności graczy na platformie. W 2023 roku skokowo urosła baza klientów, która na koniec czerwca 2023 r. była wyższa o 37% niż w czerwcu 2022 r. Jedną z dróg jej dalszego rozwoju oraz zwiększania innych wskaźników operacyjnych ma być także nowo uruchomiony
program afiliacyjny oraz unikatowe partnerstwa mediowe z liderami rynku.
Równolegle BETFAN rozwija sieć stacjonarnych terminali do zawierania zakładów. W efekcie na koniec czerwca BETFAN miał ich w Polsce ponad 100, a obroty i NGR z tego obszaru skokowo rosną. W pierwszym półroczu 2023 r. były one wyższe odpowiednio o 161% i 228% wobec pierwszego półrocza 2022. Na ten rok bukmacher zakłada uruchomienie kolejnych 30 punktów stacjonarnych.
redakcja
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.