STS wzmacnia struktury. Mateusz Młodziński dołączył do zespołu
STS wzmacnia dział marketingu. Na początku listopada do lidera polskiego rynku bukmacherskiego dołączył Mateusz Młodziński, który objął stanowisko Head of Customer Value Management. Z branżą bukmacherską związany jest od wielu lat na szczeblu międzynarodowym.
Mateusz Młodziński przychodzi do STS bezpośrednio z brytyjskiego Entain, w którym przez ostatnie trzy lata był Head of Acquisition and Retention na rynki CEE. Wcześniej, przez wiele lat pełnił role z obszaru CRM, afiliacji oraz akwizycji. W STS, Młodziński odpowiada m.in. za projekty mające wpływ na zwiększenie tzw. Customer Lifetime Value, a także za wypracowanie odpowiednich procesów i narzędzi, które pozwolą jeszcze lepiej ewaluować poszczególne działania marketingowe.
– Dołączając do STS chcę przede wszystkim dzielić się moim doświadczeniem międzynarodowym w obszarach CRM, ale także czerpać z wiedzy ludzi, którzy niezmiennie od lat pracują na pozycję lidera tej firmy w Polsce. Jestem pewien, że w połączeniu z ich wiedzą i doświadczeniem, wzniesiemy na jeszcze wyższy poziom wiele procesów i narzędzi, dzięki czemu STS wyraźnie zaznaczy kolejne przewagi konkurencyjne na rynku – mówi Młodziński.
– Nie zatrzymujemy się w dynamicznym rozwoju STS, który nie byłby możliwy bez pozyskiwania wartościowych specjalistów. Wieloletnie i międzynarodowe doświadczenie Mateusza z pewnością pozwoli nam na dalsze umacnianie pozycji lidera rynku w wielu obszarach, a także na doskonalenie naszej organizacji. Podczas gdy wielu operatorów z trudem boryka się rynkowymi wyzwaniami, STS inwestuje w dalszy rozwój – mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer w STS.
STS największym i najbardziej rozpoznawalnym podmiotem w branży zakładów bukmacherskich w Polsce posiadającym blisko 25-letnie doświadczenie oraz ponad 40% udział w polskim rynku. Jego markę umacniają kluczowe umowy sponsorskie – m.in. z piłkarską reprezentacją Polski, klubowym mistrzem kraju – Rakowem Częstochowa oraz najlepszą siatkarską drużyną Europy – ZAKSĄ Kędzierzyn Koźle.
redakcja
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.