Bukmacherka 14 czerwca 2024

STS: nowe produkty i jeszcze lepsze promocje na Euro 2024

autor: Lukasz
Przed mistrzostwami Europy widać większe zainteresowanie kibiców zakładami bukmacherskimi, ale kluczowe będzie utrzymanie nowych klientów po zakończeniu turnieju. Firma STS, Główny Sponsor Reprezentacji Polski, przygotowała wiele ofert. Stawia też na działania CSR-owe, takie jak akcja "Dorzuć Misie" na PGE Narodowym. O działaniach bukmachera opowiada Paweł Rabantek Chief Marketing Officer w STS.

Łukasz Majchrzyk, Interplay.pl: Widać już zwiększone zainteresowanie kibiców zakładami bukmacherskimi?

Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer, STS: – Zdecydowanie tak. Euro 2024, podobnie jak wszystkie duże imprezy piłkarskie, to kluczowy w roku czas dla firm z branży bukmacherskiej pod kątem akwizycji graczy. Długofalowo na sukces biznesowy wpłynie jednak utrzymanie tych klientów po mistrzostwach, gdyż wielu z nich to gracze, którzy obstawiają tylko przy okazji dużych turniejów piłkarskich. Kluczowe jest stworzenie odpowiedniej oferty, która przyciągnie i zaangażuje klientów. STS jest bardzo dobrze przygotowany. Znacznie usprawniliśmy produkt, UX, wprowadziliśmy przyjazne klientowi rozwiązania takie jak bonus all-in, który jest unikatowym rozwiązaniem na rynku, Game Changer, czy Strefa Inspiracji, w której można korzystać z wiedzy i doświadczenia największej w Polsce społeczności graczy. Dodatkowo przeznaczymy rekordową kwotę na bonusy.

Jak planujecie wykorzystać marketingowo reprezentację Polski? Jakich reklam z nią związanych można się spodziewać? Jakie kanały komunikacji będą wiodące?

– W kontekście mistrzostw, sponsoring reprezentacji Polski wykorzystaliśmy poprzez aktywację w ramach akcji „Dorzuć Misie”. Na boisko pofrunęło ponad 50 000 maskotek, a my po raz kolejny zaangażowaliśmy dziesiątki tysięcy kibiców w jedną z naszych inicjatyw. O „misiach” na Narodowym pisały niemal wszystkie ogólnopolskie media, ludzie publikowali niezliczone materiały wideo w mediach społecznościowych. Zrealizowaliśmy wyjątkową i bardzo dużą akcję podczas oficjalnego meczu reprezentacji, co nie udało się do tej pory żadnemu ze sponsorów kadry narodowej. Świadczenia wynikające z umowy z PZPN wykorzystywać będziemy w większości touchpointów na całej ścieżce atrybucji.

Jak przyjął się bonus na Euro?

– Bonus na EURO to dodatek z okazji mistrzostw do naszej oferty powitalnej. Zanotowaliśmy sporo nowych rejestracji, ale to tylko jedno z wielu narzędzi akwizycyjnych związanych z mistrzostwami w ofercie STS.

Planujecie jeszcze jakieś promocje na EURO 2024, oprócz bonusu na Euro?

– Główną naszą aktywacją jest grywalizacja EuroWinners. Gracze mogą wykonać 25 zadań bukmacherskich w ramach 5 etapów akcji. Każdy to możliwość zdobycia bonusu do 50 zł. Łącznie 250 zł. Kwota bonusu zależna będzie od liczby wykonanych zadań.

Ponadto, na EURO zmieniamy zasady i nazwy naszych topowych gier i produktów. Wizjoner staje się EuroWizjonerem z dodatkowo rosnącą pulą do wygrania. Standardowo, użytkownicy zaczynają grę o 150 tys. zł, ale teraz w każdym kolejnym etapie kwota ta będzie znacząco wzrastać, być może nawet do 500 000 PLN. Bonuseria zmienia się w EuroBonuserię i za serię kuponów do wygrania jest 100 zł – wcześniej było 60 zł. Klienci STS codziennie znajdą u nas mnóstwo zabawy związanej z EURO, dzięki której zyskają szansę na kolejne wygrane i bonusy w ramach promocji i akcji specjalnych. Gracze dostawać będą też EuroBoosty, czyli podwyższone kursy na wybrane mecze.

Kluczowym produktem jest nasz STS Game Changer, dzięki któremu – jeśli drużyna, na którą postawił gracz, osiągnie przewagę dwóch goli w trakcie meczu – zakład zostaje automatycznie uznany za wygrany niezależnie od ostatecznego wyniku. STS Game Changer wprowadziliśmy już przed EURO i w odróżnieniu do większości podobnych rozwiązań na rynku, będzie on funkcjonował także po mistrzostwach, obejmując cały czas najszerszą ofertę piłkarską na rynku. STS Game Chnager dostępny jest także w Betbuilderze, obejmuje równieżzakłady z podpórkami.  Graczom proponujemy również strefę inspiracji, w której mogą śledzić i kopiować kupony naszych najlepszych obstawiających. Warto też pamiętać o prostej rejestracji w STS, której można dokonać po przez logowanie się do swojego banku z wykorzystaniem mojeID lub poprzez aplikację mObywatel.

A może jakieś gratisy dla graczy będą związane z dobrą grą reprezentacji Polski?

– Przeprowadzimy szereg promocji, które związane będą RTM-owo z grą naszej reprezentacji. Klienci STS każdego dnia znajdą u nas szereg nowych, unikalnych rozwiązań, dzięki którym ich zabawa u nas podczas EURO będzie dla ich jeszcze przyjemniejsza, a jednocześnie zwiększy ich szanse na wygrane.

Game Changer działa już od jakiegoś czasu. Jesteście z niego zadowoleni?

– Tak. Widzimy to zarówno po naszych wynikach, jak i odbiorze tego rozwiązania na rynku. W STS jest to obecnie najatrakcyjniejsze rozwiązanie tego typu w Polsce pod kątem piłki nożnej, ponieważ oferuje możliwość zawierania zakładów z „podpórką” oraz Betbuilder. A my po raz kolejny w ostatnich kilku miesiącach wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom klientów, oferując im atrakcyjny produkt realnie zwiększający szansę na wygrane.

Jakie macie oczekiwania, plany związane z Euro 2024? Jak to wypadało przy poprzednich turniejach?

– Liczymy na bardzo dobre wyniki akwizycji. Jesteśmy świetnie przygotowani zarówno pod kątem marketingowym, jak i produktowym do EURO 2024.

Czy z okazji turnieju planujecie nowe kampanie wizerunkowe/spoty reklamowe? Jeżeli tak, to co możecie zdradzić na ich temat.

– Nie planujemy kampanii spotowej, ale nasza działania na EURO są bardzo szerokie i obejmują wszystkie media – w tym także reklamę w czołowych stacjach telewizyjnych. Mocno stawiamy na obszar digital. Jesteśmy obecni w Kanale Zero w stałej ramówce oraz z własnym segmentem reporterskim – czyli wejściami live naszego Euroreportera. To efekt niestandardowego konkursu, który zrealizowaliśmy z Kanałem Zero i Rocketjobs. Zwycięzca otrzyma pracę Euroreportera podczas turnieju UEFA Euro 2024, a w tym wyjazd na mecz reprezentacji Polski w Hamburgu, zakwaterowanie oraz 5000 zł kieszonkowego. Intensyfikujemy również nasze współprace z WeszłoTV i Meczyki.pl – jesteśmy obecni zarówno w stałych ramówkach, jak i w programach dedykowanych EURO, w tym także ze swoim autorskim formatem EuroTyper.

W tygodniu, w którym rozpoczynało się EURO, zrealizowaliśmy także unikalną kampanię FOOH (fake out of home – przyp. red.). Postawiliśmy na nową, nieszablonową i zupełnie niewykorzystaną w branży formę działań reklamowych, by jeszcze bardziej zwrócić uwagę na przygotowaną przez nas ofertę na EURO 2024. Tym samym kolejny już raz pokazaliśmy, że w komunikacji marki chętnie wykorzystujemy świeże rozwiązania.

W działania marketingowe angażujemy wielu influencerów, którzy kreują dla nas angażujący content. Tematyka EURO zawładnęła również naszymi mediami społecznościowymi, a klienci STS mogą się tam spodziewać codziennych konkursów z bardzo atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi oraz bonusami. Dodatkowo, realizujemy szereg działań w postaci wideo z typami zawodników Ekstraklasy oraz inne, mniejsze i punktowe aktywacje wokół EURO.

Dodaj komentarz