Bukmacherka 14 czerwca 2024

„Jazda z kursami”, czyli bukmacherzy o tym, jak reklamują się przed Euro 2024

autor: Tomasz Dębek
Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to dla bukmacherów impreza roku i największa okazja na przyciągnięcie nowych graczy. Nic dziwnego, że wielu z nich celowało z nowymi kampaniami wizerunkowymi właśnie w czas EURO.

Przed meczami, w przerwach i po zakończeniu spotkań Euro bukmacherzy mają niepowtarzalną okazję na zwrócenie uwagi setek tysięcy potencjalnych graczy. Reklama w dobrym paśmie to jednak gigantyczny wydatek, na który stać przede wszystkim liderów rynku. Mniejsi gracze skupiają się na działalności YouTube’owej i w mediach społecznościowych.

Wszystkie nasze kampanie będziemy prowadzić w szczególności w Internecie i będą one promować nasze nowe funkcjonalności oraz promocje – przyznaje Tomasz Szymczak, marketing manager firmy Betcris.

forBET wypuścił spot reklamowy w maju i na nim oprzemy naszą kampanię wizerunkową. Myślę, że większość osób miała już okazję usłyszeć rapujące małpki z forBET Ferajny, a jeśli nie, to mamy nadzieję, że usłyszą tę piosenkę w czasie Euro. W czasie dużego turnieju nie jest łatwo zaistnieć w dobrym czasie antenowym, ale na pewno będziemy się starali, by było o nas głośno – zapewnia nas Maciej Stolarczyk, starszy specjalista ds. marketingu w forBET.

Poczyniliśmy mocne inwestycje w spoty brand awarnesowe, które emitujemy głównie za pośrednictwem YouTube. Kampania nazywa się LV BET Narratorem Sportowych Emocji. W związku z faktem, że chcemy delikatnie i z humorem pobudzać emocje przygotowaliśmy zabawny spot piłkarski, który w naszym mniemaniu w pewnym stopniu opowiada właśnie o byciu narratorem. Dodatkowo uruchomiliśmy dość odważną kampanię OOH „Jazda z kuRSAMI” która ma delikatnie pobudzać emocje. Kampania spotkała się z bardzo dobrym odbiorem, mimo że nie trafia w gust każdego. Połączona jest z promocją na stronie, w ramach której oferujemy zakłady bez marży – podkreśla Mateusz Kocioł, head of marketing LVBET.

Naszym głównym atutem na czas mistrzostw Europy jest akcja Bez podatku, dlatego też w mediach kontynuujemy obecność spotów, które zostały świetnie przyjęte przez Graczy w marcu tego roku. Spoty, które wyprodukowaliśmy, będą obecne w mediach przez cały czas trwających finałów. Dodatkowo, jak zawsze w Betclic, stawiamy na działania influencerskie i contentowe. Już teraz zapraszam na nasze kanały social media i YouTube Betclic Polska. Gwarantuję, że dostarczymy masę wartościowego contentu – zapewnia Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.

Wielu kibicom spodoba się nowy spot Superbetu, w który wystąpili m.in. Sławomir Peszko, Jerzy Dudek, Mateusz Borek i piłkarze sponsorowanych przez bukmachera klubów: Lecha Poznań oraz Górnika Zabrze (z Mikaelem Ishakiem i Lukasem Podolskim na czele).

Nasza nowa kampania pokazuje świat na chwilę przed nadejściem Wielkiej Piłki. To moment, w którym wszyscy zamierają, patrząc w niebo, aby już za chwilę skupić wzrok na niemieckich boiskach i walce biało-czerwonych o sukces. To będzie najważniejsze wydarzenie sportowe roku – zapewnia Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet.

STS przyznaje nam z kolei, że Euro 2024 jest dla nich najbardziej kosztowną imprezą w historii firmy.

EURO 2024 to wyjątkowy czas dla STS nie tylko dlatego, że piłkarskie mistrzostwa zawsze są kluczowym okresem dla firm z naszej branży, ale przede wszystkim dlatego, że nigdy wcześniej nie zainwestowaliśmy tak dużo w marketing wokół tego typu imprezy sportowej. Wszystko z korzyścią dla naszych klientów w postaci promocji, bonusów, niestandardowych akcji i rozwiązań – przekonuje Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS.

W działaniach komunikacyjnych bardzo mocno stawiamy na obszar digital. Będziemy obecni w Kanale Zero w stałej ramówce oraz z własnym segmentem reporterskim, czyli wejściami live naszego Euroreportera. To efekt niestandardowego konkursu, który zrealizowaliśmy z Kanałem Zero i Rocketjobs. Zwycięzca otrzyma pracę Euroreportera podczas turnieju UEFA Euro 2024, a w tym wyjazd na mecz reprezentacji Polski w Hamburgu, zakwaterowanie oraz 5000 zł kieszonkowego. Intensyfikujemy również nasze współprace z WeszłoTV i Meczyki.pl, będziemy obecni zarówno w stałych ramówkach, jak i w programach dedykowanych EURO, w tym także ze swoim autorskim formatem EuroTyper. Klienci STS mogą się także spodziewać codziennych konkursów w mediach społecznościowych z bardzo atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi oraz bonusami. Dodatkowo realizować będziemy szereg działań w postaci wideo z typami zawodników Ekstraklasy oraz inne, mniejsze i punktowe aktywacje wokół EURO – dodaje Rabantek.

Dodaj komentarz