01.08.2024 20:21

Kolejna akcja „Dorzuć misie” zakończona sukcesem. Tym razem w Chorzowie

Akcja "Dorzuć misie" organizowana przez STS oraz Ruch Chorzów zakończyła się sukcesem, a na murawie wylądowało 26 416 maskotek. W związku z tym, Fundacja STS przekazała 36 416 złotych na rzecz Centrum Szkolenia Ruchu Chorzów.

Udostępnij
Kolejna akcja „Dorzuć misie” zakończona sukcesem. Tym razem w Chorzowie

STS, największy bukmacher w Polsce, od 10 lipca jest Sponsorem Strategicznym Ruchu Chorzów, a logotyp firmy pojawił się na najbardziej eksponowanym miejscu strojów meczowych Niebieskich. Współpraca między STS, a Ruchem będzie obowiązywała przez najbliższe trzy sezony.

Już podczas pierwszego domowego meczu, który został rozegrany w niedzielę 28 lipca o godz. 17:00 na Stadionie Śląskim ze Zniczem Pruszków, Fundacja STS przeprowadziła akcję „Dorzuć misie”. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku rozpoczynającym pierwszą połowę wylądują na murawie stadionu.

Fundacja STS przekazała gwarantowane 10 000 zł, a za każdego rzuconego pluszaka zapłaciła dodatkowo 1 zł. Pieniądze te trafiły do Centrum Szkolenia Ruchu Chorzów, realnie wspierając jego działalność. Była to pierwsza aktywacja sponsorska STS i Ruchu po podpisaniu 3-letniej umowy.

Niebiescy rzucili na bieżnię 26 416 maskotek, dzięki czemu Fundacja STS przekazała 36 416 złotych na rzecz Centrum Szkolenia Ruchu Chorzów, a pluszaki znajdą swoje miejsce w ramionach potrzebujących z regionu, których odnajdzie Stowarzyszenie „Kibice Razem”!

Udana współpraca STS, PZPN i Fundacji DKMS

Dodatkowo, w specjalnie przygotowanych przez STS wraz z Fundacją DKMS i PZPN strefach (przed i na stadionie), w których chętne osoby mogły rejestrować się jako potencjalni Dawcy szpiku zarejestrowano 205 nowych, potencjalnych Dawców szpiku.

– Dziękujemy wszystkim za udział w akcji „Dorzuć misie” podczas meczu Polska-Turcja na Stadionie Narodowym w Warszawie. To była prawdziwa demonstracja solidarności, zaangażowania i wsparcia! Ogromnie dziękujemy Fundacji STS, STS i PZPN oraz każdemu kibicowi, który przyniósł pluszaka i dorzucił swoją cegiełkę do naszych wspólnych działań na rzecz pacjentów chorych na nowotwory krwi. Dzięki Waszej hojności, Fundacja DKMS otrzyma kwotę 60 048 zł. To wsparcie pozwoli nam sfinansować rejestrację kolejnych potencjalnych Dawców szpiku by dać szansę na wygraną w najważniejszym meczu – meczu o życie. Razem pokazaliśmy, że piłka nożna to nie tylko sport, ale również wspólnota gotowa do pomagania potrzebującym. Podczas tego wydarzenia Wolontariusze Fundacji DKMS zarejestrowali 205 kibiców – wyznała Agnieszka Wodzińska, Wiceprezes Fundacji DKMS.

W trakcie dziewięciu odsłon akcji „Dorzuć misie” w zebrano 284 923 maskotek. Tym samym, na konta osób potrzebujących oraz fundacji trafiło 816 981 zł.

Udostępnij
redakcja

redakcja