Trio z Superbetu trafiło do SG Digital
Cyfrowy oddział Scientific Games wprowadza usługi marketingowe przy swojej ofercie zakładów sportowych. Ma w tym pomóc trójka nowych pracowników.
Charlie Riggs, Rick Leask i Allison Lynch został zwerbowani z Superbetu i mają poprowadził zespół marketingowy zajmujący się bukmacherką z biura na Gibraltarze.
Trio, wspierane przez 25-osobowy zespół, będzie zarządzać marką SG Digital i badaniami klientów, pozyskiwaniem i utrzymywaniem, optymalizacją, analizą i innymi codziennymi funkcjami zakładów sportowych. Informacja pojawiła się miesiąc po utworzeniu działu zakładów sportowych, który bezpośrednio wspiera klientów z usługami operacyjnymi, co ma pomóc rozwinąć działalność w tym obszarze.
– Zatrudnieni od razu zwiększyli nasze wysiłki w zakresie zakładów sportowych, umożliwiając nam kontynuowanie tworzenia najwyższej klasy technologii zakładów sportowych dla naszych globalnych partnerów, przy jednoczesnym zarządzaniu codziennymi operacjami – powiedział Keith O'Loughlin, starszy wiceprezes w SG Digital.
Zespół ma pracować pod przewodnictwem Stuarta Westona, wiceprezesa ds. zakładów sportowych. A co do nowych pracowników to Riggs był szefem marketingu w Superbet od sierpnia ubiegłego roku, wcześniej odpowiadał za komunikację wewnętrzną działów internetowych Williama Hilla.
Leask od stycznia był szefem marketingu ds. gier w Superbet, a Lynch odpowiadał tam za optymalizację. Obaj w przeszłości pracowali dla takich potentatów jak Ladbrokes Coral czy William Hill.
PK
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.