Piotr Cerlak odchodzi z TOTALbet
Gdy TOTALbet pojawiał się na polskim rynku w ubiegłym roku, nikt nie spodziewał się, że nazwa bukmachera należącego do grupy ZPR tak często przewijała się będzie przez portale branżowe w kontekście zmian kadrowych.
Już w październiku, 3 miesiące po starcie serwisu, Adrian Furmańczyk zastąpił Macieja Tylkowskiego na stanowisku Dyrektora Marketingu. Zaledwie cztery miesiące później Łukasz Seweryniak, ówczesny Dyrektor Operacyjny, poinformował o swojej rezygnacji, a jego miejsce zajął Piotr Cerlak, który do tamtej pory pełnił w firmie funkcję Dyrektora Działu Bukmacherskiego. Dziś, ponownie po upływie kilku miesięcy, docierają do nas informacje o rezygnacji kolejnego Dyrektora Operacyjnego.
Piotr Cerlak i Łukasz Seweryniak to duet, który od samego początku odpowiedzialny był za zbudowanie TOTALbetu pod kątem produktu i strategii rynkowej. Cerlak pracował wcześniej w STS jako Kierownik Działu LIVE oraz w STATSCORE jako Dyrektor Działu Bukmacherskiego. Jego doświadczenie i współpraca z Seweryniakiem pozwoliły na sprawne wprowadzenie TOTALbet na rynek, przygotowanie strategii wysokich kursów, którymi szczyci się firma oraz wprowadzenie wielu innowacji, które pozwoliły TOTALbetowi zbudować w krótkim czasie dobrą pozycję na polskim rynku bukmacherskim. Klientów przyciągnęły udogodnienia takie jak szybka rejestracja, sprawny cashout, ekspresowe wypłaty czy sporty wirtualne od Golden Race. Ponadto, firma znana jest wśród klientów m.in. z loterii Kasomania czy ambasadora Andrzeja Twarowskiego.
Kto przejmie obowiązki Dyrektora Operacyjnego w TOTALbet? Czy firmie uda się pozyskać kolejnego doświadczonego lidera z rynku bukmacherskiego? Szeregi jakiej firmy zasili Piotr Cerlak? Odpowiedzi na te pytania poznamy zapewne w ciągu najbliższych miesięcy.
MC
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.