ActiveWin obsługujący Betfred z ważnym certyfikatem
ActiveWin, czyli dział marketingu cyfrowego brytyjskiego bukmachera Betfred, został wyróżniony.
Potwierdzono, iż dywizja otrzymała certyfikat „Apple Search Ads – ASA”. ActiveWin stało się tym samym jedną z dwóch agencji posiadających taką formę certyfikacji od amerykańskiego giganta technologicznego.
„Podobnie jak w Google, marketing w Apple Search Ads zawiera słowa kluczowe w tytułach, opisach oraz metadata aplikacji, co je pozycjonuje w rankingu dla konsumentów, którzy chcą odkryć odpowiednie programy w App Store na iPhonie i iPadzie. Szacuje się, że liczba pobrań aplikacji na całym świecie w 2017 roku przekroczyła 175 miliardów, dzięki czemu reklamy w Search Ads stają się coraz ważniejsze dla marek, które dużo inwestują w tworzenie aplikacji" – poinformowało ActiveWin.
Zespół wystartował w 2013 roku pod wodzą weterana branży, Warrena Jacobsa. ActiveWin obsługuje cyfrowy marketing Betfred w zakresie pozyskiwania graczy, afiliacji, generowania leadów czy nabywania usług związanych z mediami.
Jacobs jest też zaufanym doradcą ds. technologii cyfrowej założyciela Betfred, Freda Done’a. Ten duet pośredniczył w transakcjach z firmami hazardowymi, w tym z Nektan, Betable czy Clicktech. Inwestują również w takie marki jak Kerching Casino oraz Bucky Bingo.
W zespole ActiveWin pracuje obecnie ponad 160 osób. – Bardzo lubię ściśle współpracować z całym zespołem, ponieważ każdego dnia tym co robią dostarczają duże pokłady energii i pasji – skomentował Done.