03.12.2021 14:27

Adam Kornacki testuje super fury i … aplikację mobilną!

Zakłady bukmacherskie Superbet kontynuują współpracę z jednym z najpopularniejszych dziennikarzy motoryzacyjnych w Polsce. Adam Kornacki jest bohaterem nowego spotu reklamowego bukmachera i cyklu na YouTube w którym przetestuje samochody swoich marzeń.

Udostępnij
Adam Kornacki testuje super fury i … aplikację mobilną!

„Ten samochód jest nienormalny, jest wariatem …” „Jest zboczony!” „Nawet jak stoi, to ja się go lękam!” – tak wypowiada się Adam Kornacki o aucie testowanym w pierwszym odcinku formatu „Super Fury”, który można obejrzeć na kanale Youtube Superbet.

Równolegle swoją premierę miał 15 sekundowy spot reklamowy, który emitowany jest we wszystkich najważniejszych stacjach telewizyjnych oraz w kanałach internetowych. Nowa produkcja w prosty sposób łączy klimat szybkości na torze wyścigowym z szybkością aplikacji do obstawiania zakładów sportowych. Marka podkreśla zarówno tempo działania samej gry, jak i szybkość wypłat w przypadku wygranej. Wszystko to potwierdzone opinią użytkowników, którzy uznali narzędzie Superbet jako najlepsze na rynku w niezależnym „Badaniu Bukmacherskim 2021” przeprowadzonym przez portal LegalniBukmacherzy.pl i firmę badawczą Pentagon Research. Produkt ten wyróżnia się na tle konkurencyjnych, także dostępnością gier free to play (jak Super Game Jackpot w którym do wygrania jest zupełnie za darmo 250 000 złotych i Super Mini Cooper) oraz własnymi funkcjonalnościami społecznościowymi (Super Social).

Spot nawiązuje do większej kampanii pod hasłem „Razem jesteśmy super”, która także stawia na popularyzację super aplikacji, a główne role odgrywają w niej także pozostali ambasadorzy marki ze Sławomirem Peszko, Jerzym Dudkiem i Janem Błachowiczem na czele. Ten pierwszy pojawia się symbolicznie także w nowej produkcji:

„Cieszę się, że Superbetowi spodobała się motoryzacja. Firma może dzięki temu spełniać swoje biznesowe i marketingowe cele, a ja będę realizował marzenia. Nie boję się tego słowa, ponieważ w formacie „Super Fury” pojawią się samochody z najwyższej półki. Nowe wersje moich ukochanych aut oraz takie, którymi nigdy nie było mi dane jeździć.” – tak swoją dalszą współpracę z Superbet komentuje Adam Kornacki, który wcześniej poprowadził także inną serię motoryzacyjną dla marki.
W „Super Jeździe” zaciekle rywalizowali ze sobą na torze wyścigowym popularni influencerzy. Zwycięzcą został Jerzy Dudek, a wśród Pań najlepsza okazała się Marcelina Zawadzka.

Autorem scenariuszy dla Superbet jest Catalin Rusu, Chief Creative Partner & CEO w agencji RUSU+BORTUN. Za reżyserię i zdjęcia odpowiadał Marek Dawid z asystą Filipa Lufta, produkcja -Roman Statsenka. Po stronie klienta projekt prowadzony był przez Katarzynę Gawlik (Marketing Manager Superbet w Polsce), Nicole Briggs-Kolmodin (Global Head of Brand Identity Superbet), Martinę Živković (Global Head of Planning) oraz Vlastimira Vukadinovića (Global Head of Marketing). Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Media Direction.

Udostępnij
Wojciech Gancarz

Wojciech Gancarz