Ogolna 23 grudnia 2022

Adam Lamentowicz: Zbudowanie marki wymaga nakładów

autor: redakcja
Premiera kolejnego odcinka programu Game Plan już za nami. Tym razem redaktor naczelny Interplay, Maciej Akimow porozmawiał z Adamem Lamentowiczem, prezesem zarządu polskiego oddziału Superbet.

Jakich tematów dotyczyła rozmowa?

  • Czy prawdą jest, że Superbet nie posiada strategii?
  • Jakie były cele na ten rok i czy udało się je osiągnąć?
  • Jakie obroty ma Superbet i prognozowany udział w rynku?
  • Czy Superbet psuje rynek?
  • Czy w Polsce da się rosnąć organicznie i osiągnąć sensowną skalę?
  • Ile rejestracji zrobił Superbet w ostatnim czasie i jaka była konwersja zasileń?
  • Dla ilu firm jest miejsce na polskim rynku?
  • Czy Adam Lamentowicz myślał o całkowitym porzuceniu polskiego rynku i co go skłoniło do powrotu?
  • Co nie wyszło w Totolotku?
  • Jakie było podejście Niemców do polskiego rynku?
  • Kto poza grupą Gauselmanna był zainteresowany przejęciem Totolotka?
  • Dlaczego Entain przejął Totolotka?
  • Czy trudno w Polsce wprowadzać innowacje?
  • Jak zbudować zespół złożony z tak wielu indywidualistów?
  • Co mogłoby pomóc branży bukmacherskiej i czego można się spodziewać?
  • Jakie są cele grupy na przyszły rok?
  • Jaki udział w rynku jest spodziewany na koniec 2023?
  • Kiedy Superbet zacznie być rentowny?
  • Czy Superbet jest teraz produktem, który dedykowany jest głównie do świadomego gracza i co go różni od Betclica?
  • W jakiego gracza Superbet chce celować?
  •  Jak skomentuje rozwiązanie spraw z PZPN dotyczących opłat za wyniki?

Wywiad z Adamem Lamentowiczem

Dodaj komentarz