Adam Lamentowicz: Zbudowanie marki wymaga nakładów



Premiera kolejnego odcinka programu Game Plan już za nami. Tym razem redaktor naczelny Interplay, Maciej Akimow porozmawiał z Adamem Lamentowiczem, prezesem zarządu polskiego oddziału Superbet.
Jakich tematów dotyczyła rozmowa?
- Czy prawdą jest, że Superbet nie posiada strategii?
- Jakie były cele na ten rok i czy udało się je osiągnąć?
- Jakie obroty ma Superbet i prognozowany udział w rynku?
- Czy Superbet psuje rynek?
- Czy w Polsce da się rosnąć organicznie i osiągnąć sensowną skalę?
- Ile rejestracji zrobił Superbet w ostatnim czasie i jaka była konwersja zasileń?
- Dla ilu firm jest miejsce na polskim rynku?
- Czy Adam Lamentowicz myślał o całkowitym porzuceniu polskiego rynku i co go skłoniło do powrotu?
- Co nie wyszło w Totolotku?
- Jakie było podejście Niemców do polskiego rynku?
- Kto poza grupą Gauselmanna był zainteresowany przejęciem Totolotka?
- Dlaczego Entain przejął Totolotka?
- Czy trudno w Polsce wprowadzać innowacje?
- Jak zbudować zespół złożony z tak wielu indywidualistów?
- Co mogłoby pomóc branży bukmacherskiej i czego można się spodziewać?
- Jakie są cele grupy na przyszły rok?
- Jaki udział w rynku jest spodziewany na koniec 2023?
- Kiedy Superbet zacznie być rentowny?
- Czy Superbet jest teraz produktem, który dedykowany jest głównie do świadomego gracza i co go różni od Betclica?
- W jakiego gracza Superbet chce celować?
- Jak skomentuje rozwiązanie spraw z PZPN dotyczących opłat za wyniki?