Akcja STS „Dorzuć misie” zawita na kolejny stadion
W sobotę, 16 września na Stadion Rakowa Częstochowa zawita akcja "Dorzuć misie" organizowana przez Fundację STS (należącą do sponsora Rakowa – bukmachera STS). Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym pierwszą połowę wylądują na murawie stadionu. Za każdego pluszaka Fundacja STS przekaże 5 zł na wybrany przez klub cel.
Domowy mecz mistrzów Polski z beniaminkiem z Łodzi będzie dla wszystkich kibiców „Medalików” wyjątkowy. Będą oni mogli otworzyć swoje wielkie serca i przynosząc na mecz pluszaka, wesprzeć Fundację Oczami Brata. W trakcie przerwy spotkania odbędzie się bowiem trzecia odsłona akcji „Dorzuć misie” organizowanej przez Fundację STS.
– Zachęcamy, by wszyscy kibice, którzy pojawią się w sobotnie popołudnie przy Limanowskiego zabrali ze sobą pluszaki i na znak spikera rzucili je w przerwie meczu na murawę – mówił Piotr Obidziński, prezes zarządu Rakowa Częstochowa.
Fundacja STS za każdą maskotkę przekaże 5 zł na zakup sprzętu sportowego dla Fundacji Oczami Brata. Misie rzucone na murawę trafią natomiast do specjalnego Ośrodka Wychowawczego im. św. Jana de la Salle, Domu Dziecka im. Janusza Korczaka w Kłobucku oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Hej, Medaliki! 👋 W najbliższą sobotę na stadion Rakowa zawita akcja #DorzućMisie organizowana przez @fundacjasport!
➡️ Kup misia
➡️ Zapakuj go w folię
➡️ Przyjdź na mecz Rakowa z ŁKS-em
➡️ Po gwizdku kończącym pierwszą połowę, wrzuć misia na murawęLiczymy na Was! 🫡 pic.twitter.com/eMj82F3G0s
— Raków Częstochowa (@Rakow1921) September 11, 2023
– Jako zaangażowany sponsor dzięki akcjom takim, jak ta, po raz kolejny wychodzimy poza ramy umowy sponsorskiej i angażujemy społeczność kibicowską klubu i regionu. Pozostając firmą odpowiedzialna społecznie, chętnie angażujemy się w inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie, a które wpisują się w realizowaną przez nas strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. Liczymy, że kibice z Częstochowy nie zawiodą i przyniosą na mecz wiele pluszaków. To od nich zależy, ile pieniędzy trafi na konto organizacji, dla której gramy w sobotnim spotkaniu – komentował Paweł Rabantek, dyrektor marketingu w STS.
– Cieszymy się zawsze, gdy współpraca ze sponsorem pozwala zrobić coś dobrego dla lokalnej społeczności i dla osób potrzebujących. Tym chętniej włączyliśmy się w tę inicjatywę i zachęcamy naszych kibiców do udziału – dodał Piotr Obidziński.
Idea akcji pochodzi z rozgrywek hokejowych, jednak różni się tym, że pluszowe maskotki rzucane są, gdy gospodarze strzelą pierwszego gola. Co więcej, w przypadku meczu Rakowa każdy pluszak będzie stanowił równowartość wsparcia finansowego przekazanego przez Fundację STS. Organizator akcji wraz z klubem, w tygodniu poprzedzającym akcję, będą prowadzić intensywną komunikację w mediach społecznościowych zachęcającą kibiców do przyjścia na mecz z ŁKS-em i przyniesienia maskotek, które w przerwie wylądują na murawie.
Organizatorzy proszą, by wszystkie maskotki były czyste i szczelnie zapakowane w foliowe opakowania (by w razie opadów
się nie ubrudziły).