Allwyn podpisuje trzyletnią umowę z Wings for Life World Run
Grupa Allwyn uzgodniła trzyletnią, globalną współpracę z Wings for Life World Run, zostając partnerem trzech kolejnych biegów.
Współpraca z Wings for Life World Run
Wings for Life World Run to coroczna, międzynarodowa impreza biegowa, podczas której zbierane są pieniądze na badania nad rdzeniem kręgowym. Operator Allwyn został oficjalnym, globalnym partnerem trzech kolejnych biegów Wings for Life World Run. Pierwszy z nich odbędzie się już 7 maja.
Organizację samego wyścigu nadzoruje z kolei austriacka fundacja non-profit Wings for Live. Od 2014 roku Wings for Life World Run przekazuje 100% wszystkich opłat za wstęp oraz darowizny na badania związane z urazami rdzenia kręgowego.Co ciekawe, wszyscy uczestnicy biegu startują w tym samym czasie, bez względu na strefę czasową.
Duże wydarzenie
W związku z osiągniętym porozumieniem, ponad 6000 pracowników Allwyn oraz jej spółek zależnych zostanie wezwanych do wzięcia udziału w wydarzeniu. W zeszłym roku pojawiło się 161 892 uczestników z 192 różnych krajów i zebrano 4,7 miliona euro. Łącznie do tej pory udało się przeznaczyć 38,3 mln euro na badania.
W takich słowach współpracę z Wings for Life World Run komentuje Pavel Turek, Chief Global Brand oraz CSR Officer w Allwyn: – W Allwyn wspieranie szczytnych celów jest podstawą działalności. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Wings for Life World Run na naszych rynkach w Austrii, Czechach, Grecji, na Cyprze oraz w Wielkiej Brytanii.
Porozumienie skomentowała również Anita Gerhardter, CEO Wings for Life: – Jestem zachwycona mogąc powitać Allwyn w Wings for Life World Run jako globalnego partnera. Ta współpraca będzie miała ogromny wpływ w pomocy znalezienia lekarstwa na uraz rdzenia kręgowego i zmieni życie wielu ludzi.
Wojciech Gancarz
Więcej Ogolna
LOTTO nowym partnerem tytularnym. Natychmiastowe zmiany w klubie z Puław
Synergia biznesu i sportu to kluczowy element strategii wizerunkowej wielu krajowych marek, a współpraca Totalizatora Sportowego z klubem piłki ręcznej z Puław jest tego najnowszym dowodem. Właściciel marki LOTTO podpisał umowę partnerską, która obowiązywać będzie do końca sezonu 2025/26, wprowadzając istotne zmiany w identyfikacji wizualnej drużyny występującej w Superlidze.