Anna Grzebielucha z Betclic: gra bez podatku jest prawdziwym game changerem [WYWIAD]
Nasze kluczowe, ubiegłoroczne projekty okazały się wydarzeniami roku całego środowiska bukmacherskiego. Bez wątpienia gra bez podatku jest prawdziwym, branżowym game changerem. Rekordowy sponsoring tytularny Betclic 1., 2. i 3. ligi wyraźnym sygnałem, że mierzymy w pozycję lidera, ale także powodem satysfakcji zespołu Betclic Polska. Zachowując sportową analogię można powiedzieć, że zdominowaliśmy krajowe podwórko – powiedziała Anna Grzebielucha, Affiliate Marketing Manager z Betclic, w rozmowie z Interplay.pl.
![Anna Grzebielucha z Betclic: gra bez podatku jest prawdziwym game changerem [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2025/02/oni.jpg)
Adrian Janiuk, Interplay.pl: – Betclic został solidnie nagrodzony podczas gali serwisu LegalniBukmacherzy.pl. Otrzymaliście dwie nagrody. Jesteście nasyceni czy to sprawia, że otrzymaliście dodatkową motywację do działania?
Anna Grzebielucha, Betclic: – Bardzo cieszy nas fakt, że zostaliśmy dostrzeżeni przez kapitułę LegalniBukmacherzy.pl. Intensywnie pracujemy nad tym, by dostarczać Użytkownikom Betclic możliwie najlepszy produkt, promocje i ofertę kursową, dlatego z dużą satysfakcją przyjęliśmy nagrodę za najlepszą ofertę na sporty walki. Jako Oficjalny Partner UFC trzymamy wysoki poziom, a nasze działy tradingu i sponsoringu intensywnie pracują nad rozszerzeniem naszej obecności w tym obszarze.
Nagroda za najlepszy marketing cieszy nas szczególnie. Pięć lat temu wybraliśmy swój kurs w komunikacji marketingowej i mamy przekonanie, że wytyczyliśmy wiele komunikacyjnych szlaków, opierając swoje działania na innowacyjności i kreatywności. Cieszymy się, że nasze działania są doceniane na krajowym podwórku, ale również poza granicami naszego kraju. Skończyliśmy 2024 rok z rekordem nagród marketingowych za projekty Betclic. Jesteśmy na 9. miejscu w rankingu Marketing Master by SAR, dla najlepszych brandów reklamowych w Polsce. Jest to dla nas jeden z największych sukcesów w branży kreatywnej od początku funkcjonowania Betclic w Polsce. Otrzymaliśmy również wyróżnienia w międzynarodowych konkursach Golden Drum, Clio Sports oraz krajowych KTR, Innovation, Kreatura, Crafty, Papaya New Directors. Jest to dla nas najlepszy dowód na to, że wybrana przez nas droga działa i zamierzamy ją kontynuować.
– Z czego Betclic może być najbardziej dumny, jeśli chodzi o ubiegły rok?
– Nasze kluczowe, ubiegłoroczne projekty okazały się wydarzeniami roku całego środowiska bukmacherskiego. Bez wątpienia gra bez podatku jest prawdziwym, branżowym game changerem. Rekordowy sponsoring tytularny Betclic 1., 2. i 3. ligi wyraźnym sygnałem, że mierzymy w pozycję lidera, ale także powodem satysfakcji zespołu Betclic Polska. Zachowując sportową analogię można powiedzieć, że zdominowaliśmy krajowe podwórko. Kończymy ten rok tuż za plecami lidera stawki pod względem udziałów rynkowych. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie praca genialnych ludzi z Betclic Polska. Ze swojej strony muszę powiedzieć, że czuję się zaszczycona faktem, że mogę pracować z takim zespołem.
– Betclic jest bardzo aktywny, jeśli chodzi o sponsoring piłkarskich rozgrywek czy klubów. Czy to oznacza, że chcecie położyć mocny akcent na piłkę nożną w Polsce?
– Dotychczasowe działania marketingowe Betclic były skupione na budowaniu pozycji lidera w grupie młodych dorosłych. Wszystkie działania influencerskie, rozrywkowe, festiwalowe, ale także nowy kierunek działań komunikacyjnych służyły nam do realizacji tego celu. Według naszych badań Betclic jest liderem kategorii jeśli chodzi o rozpoznawalność brandu w grupie 18-24. Sponsoring tytularny Betclic 1., 2. i 3. ligi piłkarskiej ma nam pomóc umocnić naszą pozycję w starszej grupie docelowej. Piłka nożna jest niewątpliwie sportem numer jeden w Polsce i nie ma drugiego sportu w Polsce, który pozwala na dotarcie do tak dużej grupy odbiorców. Chcemy do niej dotrzeć.
– Czyli chcecie sprawić, żeby Betclic był jednoznacznie kojarzony ze wsparciem piłki nożnej?
– Nie rezygnujemy z dotychczasowej strategii i nadal będziemy stawiali na innowacyjność i kreatywność w komunikacji marketingowej, ale chcemy wykorzystać sponsoring piłkarski do budowania rozpoznawalności Betclic wśród fanów narodowego sportu w Polsce. Pracujemy na to, by na każdym poziomie: od afiliacji i aktywacji CRM, przez sponsoring i na komunikacji kończąc, Betclic był kojarzony jako zaangażowany partner, który rozumie potrzeby kibiców. Wychodzimy do nich z głośnymi projektami jak kampania: Kibicem się jest, która honoruje każdego fana piłki nożnej i nie tylko, Jacuzzi na stadionach piłkarskich czy Betclic Trophy Tour. Przed nami wiosna w rozgrywkach krajowych i mogę zagwarantować, że marketing Betclic stanie na wysokości zadania i nie tylko w obszarze sponsoringu piłkarskiego zaskoczy niestandardowymi działaniami.

Adrian Janiuk
Więcej Wywiady
Katarzyna Gawlik: stale podnosimy poprzeczkę jeśli chodzi o aktywację wszystkich naszych współprac [WYWIAD]
Katarzyna Gawlik zajęła 14. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". W branży bukmacherskiej pracuje od 13 lat. Niewątpliwie przyczyniła się do rozwoju tego biznesu w Polsce. W wywiadzie dla Interplay mówi m.in. o najbardziej ambitnych projektach zrealizowanych w minionym roku.



