Antonsson o PZBuk: „Uważamy naszą polską markę za strategicznie ważną”
Tylko 10 firm posiada w Polsce licencje na zakłady sportowe online. W tym Cherry, które dołączyło do grona w okresie wakacyjnym.
Właśnie wystartował PZBuk, czyli nowa marka Cherry, o czym informowaliśmy TUTAJ. Anders Antonsson odpowiedzialny za relacje inwestorskie i komunikację w Cherry AB, powiedział, że polska premiera jest „strategicznie ważne”.
– Uważamy naszą polską markę jako strategicznie ważną, ponieważ rynek polski jest rynkiem regulowanym, a my jesteśmy jednym z ograniczonej liczby operatorów, którzy mogą oferować zakłady sportowe w kraju o populacji powyżej 38 milionów powiedział Antonsson dla „iGaming Business”.
– Mamy nadzieję, że PZBuk.pl zanotuje podobny rozwój, jak inne nasze marki wprowadzone w 2018 roku. Snabbare.com, Hajper.com i Nopeampi.com odniosły sukces – dodał.
Cóż, plany są ambitne i od początku było wiadomo, że PZBuk nie zamierza być jednym z wielu, a celować w czołówkę. Rynek te plany zweryfikuje.
fot. thomassongroup.se