13.10.2018 00:00

Antonsson o PZBuk: „Uważamy naszą polską markę za strategicznie ważną”

Tylko 10 firm posiada w Polsce licencje na zakłady sportowe online. W tym Cherry, które dołączyło do grona w okresie wakacyjnym.

Udostępnij
Antonsson o PZBuk: „Uważamy naszą polską markę za strategicznie ważną”

Właśnie wystartował PZBuk, czyli nowa marka Cherry, o czym informowaliśmy TUTAJ. Anders Antonsson odpowiedzialny za relacje inwestorskie i komunikację w Cherry AB, powiedział, że polska premiera jest „strategicznie ważne”. 

– Uważamy naszą polską markę jako strategicznie ważną, ponieważ rynek polski jest rynkiem regulowanym, a my jesteśmy jednym z ograniczonej liczby operatorów, którzy mogą oferować zakłady sportowe w kraju o populacji powyżej 38 milionów powiedział Antonsson dla „iGaming Business”.

– Mamy nadzieję, że PZBuk.pl zanotuje podobny rozwój, jak inne nasze marki wprowadzone w 2018 roku. Snabbare.com, Hajper.com i Nopeampi.com odniosły sukces – dodał. 

Cóż, plany są ambitne i od początku było wiadomo, że PZBuk nie zamierza być jednym z wielu, a celować w czołówkę. Rynek te plany zweryfikuje. 

fot. thomassongroup.se

 

Udostępnij
PK

PK