Apple wprowadza bardziej rygorystyczne zasady. Co to oznacza dla branży hazardowej?
Agencja "Mkodo" ostrzega firmy bukmacherskie. "Apple" wprowadza bardziej rygorystyczne zasady dla aplikacji, a to może oznaczać problemy dla operatorów hazardowych.
"Mkodo", czyli agencja zajmująca się aplikacjami i cyfrowymi doświadczeniami, ostrzegła firmy zajmujące się grami hazardowymi o nowych wytycznych Apple (App Store). Gigant technologiczny zamierza wprowadzić zmiany, które poprawią komfort użytkowników.
Stuart Godfree, dyrektor zarządzający i współzałożyciel Mkodo uważa, że zmiany mogą wpłynąć na nowe i istniejące już aplikacje: – Apple zapewnia, że wszystkie aplikacje oferują coś innego niż interfejs internetowy, co naprawdę wpłynie zarówno na nowe, jak i istniejące aplikacje w naszym sektorze.
– Odrzucenie może być bardzo kosztowne dla wielu firm. Ponowne zgłoszenie aplikacji potrwa długi czas, a trzeba jeszcze wejść na rynek. Zlecam wszystkim firmom, by wspópracowały z partnerami technologicznymi, którzy rozumieją wymagania App Store i Google Play. To pozwoli im uniknąć odrzucenia aplikacji, a co za tym idzie strat finansowych – dodał Stuart Godfree.
Cóż, idą zmiany, ale firmy bukmacherskie mają czas, by się do nich przygotować. A to ważne, bo każdy dzień bez aplikacji, oznacza duże straty w tej branży.
BB
Więcej Ogolna
LOTTO nowym partnerem tytularnym. Natychmiastowe zmiany w klubie z Puław
Synergia biznesu i sportu to kluczowy element strategii wizerunkowej wielu krajowych marek, a współpraca Totalizatora Sportowego z klubem piłki ręcznej z Puław jest tego najnowszym dowodem. Właściciel marki LOTTO podpisał umowę partnerską, która obowiązywać będzie do końca sezonu 2025/26, wprowadzając istotne zmiany w identyfikacji wizualnej drużyny występującej w Superlidze.