28.01.2009 00:00

ATEI/IGE rozpoczęte!

Na rozpoczętych dziś rano londyńskich targach ATEI/IGE zaprezentowało swoje stoiska kilkanaście polskich firm. Zważywszy choćby na fakt, że jeszcze dziewięć lat temu nie było tu stoiska żadnego polskiego wystawcy, jest to powód do dumy.

Udostępnij

Na rozpoczętych dziś rano londyńskich targach ATEI/IGE zaprezentowało swoje stoiska kilkanaście polskich firm. Zważywszy choćby na fakt, że jeszcze dziewięć lat temu nie było tu stoiska żadnego polskiego wystawcy, jest to powód do dumy.
Tradycyjnie już, najliczniej pojawiły się na ATEI firmy z branży automatów sportowo-zręcznościowych. Na pierwszym poziomie hali mają swoje stoiska: Dawpol, Jakar, Kriss-Sport, Kalkomat, Magic-Play i X-Line. Producentów kiddie-rides reprezentuje firma Kupper Automaty. Są kopary Rittera i stoły bilardowe WiK-a. Branżę automatów o niskich wygranych reprezentują GTZ, Eurocoin Polska i Promatic, a hazard Gamesytem i Vegas na IGE.
Wiele z firm prezentuje w Londynie premierowe produkty. Szukajcie ich w kolejnych dniach na łamach naszego portalu. Wszystkie szczegółowo opiszemy. Nie zabrakło przedstawicieli mediów branżowych. Tym razem oprócz stoiska Interplaya znajdziecie także e-playa, który zadebiutuje w tej roli tym razem na IGE. Swoje stoisko zarezerwował sobie również w Earl’s Court organizator Surexpo, wrocławska agencja Wigor.

Amusement Trades Exhibition International (ATEI), wciąż bije kolejne rekordy ilości wystawców i odwiedzających. Wszystko wskazuje na to, że tegoroczna znowu będzie najwiekszą w jej dotychczasowej historii. Na ATEI można zobaczyć produkty z ponad 60 sektorów branży rozrywkowej, prezentowane przez ponad 200 wystawców. Cieszy nas, że w tym towarzystwie znajduje się 14 firm z Polski.

Po raz drugi w trakcie londyńskich targów Interplay zdecydował się na dystrybucję specjalnego informatora – Amusement in Poland.
Światowa branża automaciarska będzie mogła dowiedzieć się z niego o Polsce jako kraju, poznać zawiłe meandry polskiego prawa oraz co najważniejsze zapoznać się z ofertą czołowych polskich producentów i dystrybutorów. Strona po stronie alfabetycznie opisaliśmy po angielsku polskie firmy, w przystępnym kolorowym formacie.
Wydanie specjalnego Interplaya było naturalnym krokiem, dla którego bodźcem była lawinowo zwiększająca się liczba polskich firm na zagranicznych wystawach.
Nakład wydania angielskiego wynosi 7.000 egzemplarzy, a informator liczy 48 stron.

Na zdjęciu: Hala Earl’s Court – siedziba wystawy.

Udostępnij
user_5762

user_5762