17.12.2012 00:00

AtomicRUSH Creative Worksa

Na wystawie IAAPA w Orlando firma Creative Works zaprezentowała atrakcję nowej generacji o nazwie AtomicRUSH.

Udostępnij
AtomicRUSH Creative Worksa

Na wystawie IAAPA w Orlando firma Creative Works zaprezentowała atrakcję nowej generacji o nazwie AtomicRUSH. "AtomicRUSH to prawdziwa świeża krew wśród atrakcji dla salonów gier pozwalająca na interaktywną zabawę całej rodzinie lub grupie przyjacioł. To kolejny krok w ewolucji placów zabaw" – tak górnolotnie reklamuje swój najnowszy produkt Creative Works na swojej stronie internetowej.
AtomicRUSH pozwala na zabawę jednemu lub nawet czterem graczom wykorzystując najnowoczesniejsze technologie, kolorowe swiatła LED i dźwięk jakości Hi-Fi.
Zanim jednak zainstalujecie tę atrakcję musicie dysponować 130 stopami kwadratowymi powierzchni, czyli ok. 12-toma metrami kwadratowymi na nasze. Gramy dotykając podświetlane w określonej sekwencji miejsca na ścianach, podobnie jak ma to miejsce w ubiegłorocznym hicie IAAPA'y – Speed of Light LAI Games.
Jednak AtomicRUSH w porównaniu z automatem LAI daje nieporównanie więcej możliwości.
Rozgrywka trwa 60 sekund, a na dużym monitorze HD obserwuja ją na zewnątrz kolejni gracze czekający na swoją kolejkę. Monitor służy także do wyświetlania instrukcji gry.
Każdy z graczy po zakończeniu gry i wyjściu z wnętrza atrakcji otrzymuje drukowany kupon ze swoim wynikiem oraz reklamą. Może on słuzyć także jako bilet redemption pozwalający na uzyskanie nagrody.

Udostępnij
W.B.

W.B.